Elikkäs semmonen ongelma on että auto purkaa virtaa johonkin aivan sikana. Täyden akun laittaa paikoilleen niin viimeistään seuraavana aamuna ei enää starttaa. Laturi remppa tehty vasta ja lataa normaalisti.Mittasin akun virran kun ei enää jaksanu strartata ja näytti noin 13.5..Kyllä kai sen nuilla virroilla pitäs jaksaa startata?Millalailla vikaa kannattaa alkaa etsimään?Niin ja sitten myös semmonen ongelma että tyhjäkäynti normaali kun lämmin mutta kylmänä todella epätasainen tyhjäkäynti, välillä meinaa sammua ja sitten yhtäkkiä nostaa kierrokset itsestään johonkin 1500.Heiluu koko auto kun kylmänä tyhjäkäynnillä. Ja seuraava vika eli joskus ajossa kun kiihdyttää niin alkaa pätkimään pahasti mutta menee 5-10 sekunnissa ohi? Ja sitten vielä että lämmintä ilmaa ei puhalla muussa asennossa kuin silloin kun viisarit osottaa 20, yli tai alle niin tulee kylmää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525 ongelmia
Collapse
X
-
Perinteinen tapa lähteä hakemaan virtavuotoja on auto sammutettuna yksitellen napsia sulakkeita pois ja katsoa virtamittarilla kulkeeko kyseisen sulakkeen läpi virtaa. Sulakekartasta näkee mistä kannattaa aloittaa (poppikoneet, sisävalot, ...).
Sitten kun virtavuotoja ei mistään löydy niin syypää on se sulaketaulun ohi rosvoletkulla viritetty poppikone tms. härpäkeEx: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
-
-
Originally posted by harriba View PostPerinteinen tapa lähteä hakemaan virtavuotoja on auto sammutettuna yksitellen napsia sulakkeita pois ja katsoa virtamittarilla kulkeeko kyseisen sulakkeen läpi virtaa. Sulakekartasta näkee mistä kannattaa aloittaa (poppikoneet, sisävalot, ...).
Sitten kun virtavuotoja ei mistään löydy niin syypää on se sulaketaulun ohi rosvoletkulla viritetty poppikone tms. härpäke
Poppivehkeitä ei ole. Mankkaakaan en käytä. Pitää alkaa kattoon nuo sulakkeet. Muihin vikoihin selitystä?
Comment
-
Comment