Eli jokaisessa vaihteessa tuntuu pieni vastus ennen kuin menee vaihde silmään. Välillä tuntuu että seinä tulee vastaan puolessa välissä vaihdekepin liikerataa, ensimmäisten vaihtojen jälkeen ongelma kuitenkin lievenee huomattavasti mutta harvemmin menee vaihteet heittämällä sisään. Mitään rusahduksia ei kuulu. Ei ole väliä onko kierrokset vaihdettaessa matalat tai korkeat.
Kytkimen kun pitää pohjassa ja laittaa vaihteen toisen kerran ja siitä eteenpäin niin vastusta ei useimmiten tunnu. Mistä tämä kertoo?
Kytkinpoljin tuntuu normaalilta, mutta empä tiedä miltä uusi tuntuisi. Auto sammuksissa jokin ujellus/vinkasu kuuluu kun kytkimen on painanut pohjaan.
300tkm ajettu eikä dokumenttien mukaan olisi kytkimelle tehty mitään.
Laatikkoon vaihdettu bemarilta ostetut öljyt, ei vaikutusta.
Vaihdevivustossa on väljää, kaikki uudet puslat on tulossa mutta ei lienee vaikutusta tähän kumminkaan? Kohtahan tuo selviää.
Onko näissä esiintynyt kytkinakselin kuivumista vai olisiko kytkinpaketti vaihtokunnossa (sachs kytkinsetti 100€ autoteilemannilta, ei paha kokeilu)? Vai voiko työ- / pääsylinteri aiheuttaa tämän?
Vai pitääkö lähteä salille niin jaksaa vaihtaa vaihteita
Kytkimen kun pitää pohjassa ja laittaa vaihteen toisen kerran ja siitä eteenpäin niin vastusta ei useimmiten tunnu. Mistä tämä kertoo?
Kytkinpoljin tuntuu normaalilta, mutta empä tiedä miltä uusi tuntuisi. Auto sammuksissa jokin ujellus/vinkasu kuuluu kun kytkimen on painanut pohjaan.
300tkm ajettu eikä dokumenttien mukaan olisi kytkimelle tehty mitään.
Laatikkoon vaihdettu bemarilta ostetut öljyt, ei vaikutusta.
Vaihdevivustossa on väljää, kaikki uudet puslat on tulossa mutta ei lienee vaikutusta tähän kumminkaan? Kohtahan tuo selviää.
Onko näissä esiintynyt kytkinakselin kuivumista vai olisiko kytkinpaketti vaihtokunnossa (sachs kytkinsetti 100€ autoteilemannilta, ei paha kokeilu)? Vai voiko työ- / pääsylinteri aiheuttaa tämän?
Vai pitääkö lähteä salille niin jaksaa vaihtaa vaihteita
Comment