Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 perä pamahti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaape
    Newbiemmer
    • Oct 2004
    • 2
    • Kuopio

    E34 perä pamahti

    joo mulla kajahti bemusta perä ja pitäs siihen rueta hommailemaan uutta
    että minka laiset perät siihen kävis. auto on 520i -88.
    voisin ostaa perän jos jollain oisi ylimääräinen eikä ole hirmu kallis vehje.
  • Raine
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2603
    • N/A

    #2
    .........
    Last edited by Raine; 19-06-2013, 15:40.
    ///Motorporot

    Comment

    • Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

      #3
      Originally posted by Raine
      bmw e34 5er 518i 520i 524td 525tds 525i 530i 535i 540i M5 tuning technik


      Vasemmasta laidasta klikkaat Der e34 ja avautuvalta sivulta etsit Differentialtabelle klikkaat sitä niin saat taulukon auki.

      Kokeilin linkittää tuota mutta ei onnistunut jostain syystä. Mutta tuossa jotakin apua.
      bmw e34 5er 518i 520i 524td 525tds 525i 530i 535i 540i M5 tuning technik
      sigpic

      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


      Comment

      • Sickness
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 1923
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by Raine
        http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=32340

        Tuollapas olisi sellainen myytävänä. Tosin 525 perä mutta käy varmaan tuohon sinunkin pirssiin fyysisiltä puiteilta mutta välityssuhde onkin sitten eri asia.

        Sitten tämmösestä osoitteesta saat perä välityksien taulukon auki kuin

        bmw e34 5er 518i 520i 524td 525tds 525i 530i 535i 540i M5 tuning technik


        Vasemmasta laidasta klikkaat Der e34 ja avautuvalta sivulta etsit Differentialtabelle klikkaat sitä niin saat taulukon auki.
        Vanhasta muistista sanoisin (kun en jaksanut nyt tuota taulukkoa avata) että 12v 520i:ssä on perän välitys huima 1:4.44. Tuo myynnissä oleva on muistaakseni 1:3.7x. Toisinsanoen, kiihtyvyys tippuu, huippunopeus nousee ja bensankulutus... paha sanoa, kerro sitten meille muille :lol:

        Itse mietin joskus tuota perän vaihtamista bensankulutuksen tiputtamiseksi. Homma vain ei ole niin yksinkertainen, kun tuossa m20:ssä ei sitä alavääntöä ole nimeksikään, niin johtaako perän vaihto siihen, että entistä enemmän seisoo sen kaasun päällä? Ehkä joku 1:3.93 välityksinen (jos sellaista on saatavilla fyysisesti sopivana) voisi olla hyvä kompromissi.
        E39 520iA -02

        Comment

        • jaape
          Newbiemmer
          • Oct 2004
          • 2
          • Kuopio

          #5
          Eipä siinä väärä vika arvio olikin aluksi :oops: . kun pääsi auton alle tutkimaan niin ilmeni että vetoakselin nivelestä oli poorit mennyt.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎