Eli syylärin päästä irtosi letku päivä huollon jälkeen. muovivastakappaleesta puuttuu palanen. Yritettiin korjata 2 komponenttiliimalla ja leveämmällä klemmarilla mutta kahden päivän ajon jälkeen letku taas irti. Käsittääkseni ainoa vaihtoehto on löytää jostain uusi syyläri mutta lambdojen ja katalysaattorien vaihdon jälkeen tili miinuksella. Onko kenelläkään minkäänlaista vinkkiä tähän ongelmaan? Tai vaihtoehtoisesti edullista syyläriä. Kaikki poppakonstitkin kelpaa!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ylävesiletku irti e34 540iA
Collapse
X
-
Eipä noita muovipäätysiä syylareitä pahemmin fiksusti korjailla. Itellä kahesta vehkeestä korkannu samasta paikasta, nyt viimesimpänä tosta sigun toukasta. Molempiin ostin suorilta uuden syylarin enkä edes yrittäny tehdä mitään virityksiä. Se on sellanen juttu että jos se viritys sattuukin jollain ihmeen kaupalla toimimaan, niin homma unohtuu ja sen jälkeen räjähtää kun sitä vähiten odottaa, esimerkiks keskellä yötä jossain lepikossa... sillon saattaa vituttaa että säästeli sitä paria sataa euroa.
Yhtä haperoa se on se loppusyylarikin, kuin se letkunkorvakekin. uutta peliin !540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
-
-
Originally posted by Cock View PostEipä noita muovipäätysiä syylareitä pahemmin fiksusti korjailla. Itellä kahesta vehkeestä korkannu samasta paikasta, nyt viimesimpänä tosta sigun toukasta. Molempiin ostin suorilta uuden syylarin enkä edes yrittäny tehdä mitään virityksiä. Se on sellanen juttu että jos se viritys sattuukin jollain ihmeen kaupalla toimimaan, niin homma unohtuu ja sen jälkeen räjähtää kun sitä vähiten odottaa, esimerkiks keskellä yötä jossain lepikossa... sillon saattaa vituttaa että säästeli sitä paria sataa euroa.
Yhtä haperoa se on se loppusyylarikin, kuin se letkunkorvakekin. uutta peliin !
Comment
-
-
Noh.. En tiiä onko se parisataa vaiko kaks ja puol, mutta itse maksoin orkkiksesta Behristä 150 euroa, se tosin hyvillä aleilla kaverin kautta.
Mutta esim. Merteil tarjoaa syylaria 260 euron hintaan. Ja veikkaanpa, että KL-varaosista saisi vielä edullisemmin.540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostNoh.. En tiiä onko se parisataa vaiko kaks ja puol, mutta itse maksoin orkkiksesta Behristä 150 euroa, se tosin hyvillä aleilla kaverin kautta.
Mutta esim. Merteil tarjoaa syylaria 260 euron hintaan. Ja veikkaanpa, että KL-varaosista saisi vielä edullisemmin.
Comment
-
-
540
Originally posted by Ummikko-75 View PostKiitoksia tiedoista. Aamulla soitto kl:ään ja homma kuntoon. Ehkä tosiaan parempi että patentti laukesi heti eikä missään takametsässä. Nimimerkillä 10 litraa vettä mukana koko ajan.
Sopivasti saa hieman isompia ja paremmin jäähdyttäviä.
Ulkomitat samat mutta kennoa ja jäähdytystehoa enemmän, Nissens.
T:MI EERO MIELONEN
Mulla on toiminut hyvin molemmissa.
Comment
-
-
Perus juttuja vanhemmissa kasikoneissa nää syyläri ongelmat..Kone käy niin perhanan lämpösenä, sekä lämmönvaihtelut siihen päälle = ei tahdo muovi kestää..Toki jo 10vuottakin tuollaiselle muovilätkälle keulalla on jo hyvin.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment