e34 535i TEHOT HUKASSA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bonell
    Newbiemmer
    • Jan 2010
    • 20
    • paltamo

e34 535i TEHOT HUKASSA

eli auto käy tyhjäkäyntiä hieman röpöttämällä eikä vedot ole niinkuin pitäis.. tahmean oloista meno ja hieman ehkä nytkyy kiihdyttäessä.. sit kun käy tyhjäkäyntiä niin yhtäkkiä niinkuin auto lopettaa käymisen jaa hörähtää uudelleen.. eli siis niinkuin avaimesta vääntäis sammuksiin ja ennenkuin kone kokonaan pysähtyy niin virrat takas et käy.. mites onnistuu kotikonstein vikakoodin luenta?? bensasuodatin tarkistettu sytkäosat tarkistettu ja puhdistettu lambda uus ja eihän toi lamda vaikuta millään lailla kaasu pohjassa kun kiihdyttää ainakaan mun tietääkseni.. bensan paineet on ok...
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

Imuvuodot, imm?
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• riesa
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2008
      • 1941
      • Manse

Originally posted by Bonell View Post
      eli auto käy tyhjäkäyntiä hieman röpöttämällä eikä vedot ole niinkuin pitäis.. tahmean oloista meno ja hieman ehkä nytkyy kiihdyttäessä.. sit kun käy tyhjäkäyntiä niin yhtäkkiä niinkuin auto lopettaa käymisen jaa hörähtää uudelleen.. eli siis niinkuin avaimesta vääntäis sammuksiin ja ennenkuin kone kokonaan pysähtyy niin virrat takas et käy.. mites onnistuu kotikonstein vikakoodin luenta?? bensasuodatin tarkistettu sytkäosat tarkistettu ja puhdistettu lambda uus ja eihän toi lamda vaikuta millään lailla kaasu pohjassa kun kiihdyttää ainakaan mun tietääkseni.. bensan paineet on ok...
      Mulla teki ex-maamoottori samaa kun oli moottorinohjaukselle tietoa antava lämpötila-anturi paskana.
      Originally posted by Homer
      Ei ne pulit millään seiskoilla ajele

Comment

• Bonell
        Newbiemmer
        • Jan 2010
        • 20
        • paltamo

imuvuotoja ei ole...toi anturi pitää tsekat missäpäin se mahtaa sijaita..?? niin unohtu sanoo et tyhjäkäynnillä kun käyttää nostaa hieman lämpöjä ja ajossa sit taas vähän liian alas...termostaatti??
        niin ja unohtu sanoo vapaalla kun välistä kierrättää niin poksahtaa joskus harvoin takas päin niinkuin sytkä olis liian aikaisella
        Last edited by Bonell; 17-08-2010, 13:03.

Comment

Working...
        X