Mikä mahtaa vielä mättä? Ekaks nosti lämmöt ja vedet ei kiertänyt vaihettu termarin lämmöt laski, mutta seravaks sylkäs öljyt pihalle eli kanspahvi menny. Purettin moottorin ja siellä ei öytynyt mitä vikoja eli kans suora ei halkeamia,ventiili,sylinterit,männät kunnossa. Kasattu tkas ja tietenkin uus kanspahvi ja nyt vedet kiertää ja lämmöt ei nouse,mutta ku paina kaasua niin silti sylkee vedet syyläristä pihalle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34,250,89 Sylkee vedet pihalle
Collapse
X
-
Originally posted by Pretoriaani View Post[mutuilu] Vesipumppu? Syyläri halki? Vesiletku? Vääränmallinen termostaatti? [/mutuilu]
Comment
-
-
Originally posted by senjuska View PostSama mieltä olin itekin ennen ku kanspahvi paloi et siinä ne viat,mut meidän mutsin ukko tietävänä kaiken väittää kovasti vasta et kannessa on niin pien halkeamaa jota ei silmällä nää ja koko auton pitää pistää romuttamon ku ei sitä saa enää korjattu!!
Ette käyttänyt kantta koneistamolla? Kyllä ne löytää pienetki halkeamat..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostSiis mitä? Kun otitte kannen irti katsoitte silmällä että onko halkeamia tai että se on suora?
Ette käyttänyt kantta koneistamolla? Kyllä ne löytää pienetki halkeamat..
Ois sen pitänyt käyttä mut ku itellä ei ollu aika ku on pien laps niin mutsin ukko purkkas ja vatupassilla mittas et onks se sura vai ei yms ja kasanut sen takas.
Mut en kyl ite oikein usko et siin kannessa ois jotain ku alusta lähtien ennen ku se sylki öljyt pihalle syyläri reistili ku piti laitta muutaman kerran suora putkesta vedet
Comment
-
-
Ilmaa??
Voi olla ilmaakin...eli ilmalukko ja vesi ei kierrä vaan heittää vedet pihalle ku kaasua annettaessa kuumenee??? Tai hiushalkeemia, jotka päästää painetta kovalla kaasulla enempi vesitilaan??? Aina kannattais kannen ollessa irti koeponnistaa se ja vielä tasohöyläys
Originally posted by senjuska View PostOis sen pitänyt käyttä mut ku itellä ei ollu aika ku on pien laps niin mutsin ukko purkkas ja vatupassilla mittas et onks se sura vai ei yms ja kasanut sen takas.
Mut en kyl ite oikein usko et siin kannessa ois jotain ku alusta lähtien ennen ku se sylki öljyt pihalle syyläri reistili ku piti laitta muutaman kerran suora putkesta vedet
Comment
-
-
Originally posted by senjuska View PostOis sen pitänyt käyttä mut ku itellä ei ollu aika ku on pien laps niin mutsin ukko purkkas ja vatupassilla mittas et onks se sura vai ei yms ja kasanut sen takas.
"reistili ku piti laitta muutaman kerran suora putkesta vedet" Tulee kohta kuset housuunLast edited by Rockford; 26-08-2010, 15:40.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostMitä?! Ei saamari, päivän paras Anteeksi vaan, mutta luin viiteen kertaan ja ymmärsin vain, että mutsin mies purkka suussa mittaili vatupassilla kannen suoruuden ja sen, että näppäimistösi on rikki
"reistili ku piti laitta muutaman kerran suora putkesta vedet" Tulee kohta kuset housuun
Tämä tapahan tosiaan muuten toimii, mut rengaspaineet pitää tarkastaa tarkkuus alkometrillä sen takia että auto on tasallaan
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostMitä?! Ei saamari, päivän paras Anteeksi vaan, mutta luin viiteen kertaan ja ymmärsin vain, että mutsin mies purkka suussa mittaili vatupassilla kannen suoruuden ja sen, että näppäimistösi on rikki
"reistili ku piti laitta muutaman kerran suora putkesta vedet" Tulee kohta kuset housuun
Comment
-
-
Joooooooooo jos jota häiritse mun sekava kirjoitus niin pyydän anteeks!!!!! Mitä vittu mä sille voin et pojan mehut näppäimistöllä ja ite vittu assa,add sekoitus ja vitun paha lukihäiriö niin en saa sitä paremmaks tekstiä vaik kuinka yrittäisin!!!!
Ja peltsi jos sulla on tollainen proffa kuva niin mulla on tollainen paita itellä jossa natsilla kypärässä on bemarin merkikin,mutta kiitos neuvosta
Comment
-
-
Originally posted by senjuska View Postjoooooooooo jos jota häiritse mun sekava kirjoitus niin pyydän anteeks!!!!! Mitä vittu mä sille voin et pojan mehut näppäimistöllä ja ite vittu assa,add sekoitus ja vitun paha lukihäiriö niin en saa sitä paremmaks tekstiä vaik kuinka yrittäisin!!!!
Ja peltsi jos sulla on tollainen proffa kuva niin mulla on tollainen paita itellä jossa natsilla kypärässä on bemarin merkikin,mutta kiitos neuvosta
Comment
-
Comment