Eli kyseessä 525tds -92, autoa vähän piristetty 240hp/480nm
Aluksi kesti toi kuminivel hyvin, mutta hajonneen painelaakerin vaihdon yhteydessä tuli vaihdettua toi kumi uuteen(bmw original).
Kyseinen osa kesti 2kk jonka jälkeen rupesi täristämään kiihdytyksissä-->
syy oli Kardaanin tukilaakeri joka oli soikea ja rättinivel josta oli revennyt paloja ja runko pettänyt. Autoon vaihdettiin kardaanin tukilaakeri ja uusi rättinivel joka kesti 2 päivää ennenkuin vähän halkeili ja nyt noin 3 viikkoa ja puuttuu puolet rättinivelestä....
Mikähän olis syynä ja onko jotkut tehnyt alumiinistä/muusta vastaavasta korvaavaa kestävää osaa ???
Aluksi kesti toi kuminivel hyvin, mutta hajonneen painelaakerin vaihdon yhteydessä tuli vaihdettua toi kumi uuteen(bmw original).
Kyseinen osa kesti 2kk jonka jälkeen rupesi täristämään kiihdytyksissä-->
syy oli Kardaanin tukilaakeri joka oli soikea ja rättinivel josta oli revennyt paloja ja runko pettänyt. Autoon vaihdettiin kardaanin tukilaakeri ja uusi rättinivel joka kesti 2 päivää ennenkuin vähän halkeili ja nyt noin 3 viikkoa ja puuttuu puolet rättinivelestä....
Mikähän olis syynä ja onko jotkut tehnyt alumiinistä/muusta vastaavasta korvaavaa kestävää osaa ???
Comment