Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 M20>M50, johtosarjojen ihmettelyä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KingOnTheRoad
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 573
    • Kemijärvi

    E34 M20>M50, johtosarjojen ihmettelyä?

    Eli lyhyesti: -88 E34:sta M20B20+getrac 240 nykäisty konehuoneesta pois ja tilalle nostin -91 E34:stä M50B20+getrac 220. Nyt ongelma on, että M50sen laatikon kiinnike jää n.5cm liian taakse korin kiinnitys kohdasta(4-pulttinen kiinnitys).
    Mitoin moottorin paikan ja laatikon takapäästä kepinreikään sun muuta, ja oli täysin samat mitat kuin purkuautosta mitotut, ainoa vain laatikon takapään pultin reiät erikohdissa.
    Voisiko nyt olla niin, että -88 on hieman erilaiset laatikon kiinnityspisteet vrt. -91? Kun -89 lopussa taisi vasta M50 moottori tulla E34:seen.
    Ja kardaani on M50:ssä lyhyempi ilmeisesti?
    Last edited by KingOnTheRoad; 11-10-2010, 17:56.
    E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
    E36 328i coupe -95 "UXI"
    Polaris RMK 800 Nordic edition-15
    Yamaha yz250 -02
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Saikos sen takakannakkeen väärinpäin sinne? Muistelisin että sillä meni pultinreiät väärään kohtaan.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • KingOnTheRoad
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 573
      • Kemijärvi

      #3
      Originally posted by Cell View Post
      Saikos sen takakannakkeen väärinpäin sinne? Muistelisin että sillä meni pultinreiät väärään kohtaan.
      Kokeilin kaikin päin m50, ja m20 kiinnikkeitä, kumpikaan ei sopinut.
      E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
      E36 328i coupe -95 "UXI"
      Polaris RMK 800 Nordic edition-15
      Yamaha yz250 -02

      Comment

      • KingOnTheRoad
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 573
        • Kemijärvi

        #4
        Uusi ihmettely tuli vastaan kun ajattelin vaihtaa johtosarjan tulipelliltä taaksepäin.

        Johtosarja peräisin -91 m50b20 jossa akku takapenkin alla, veivilasit veiviluukku, keskuslukitus ja abs:t.

        Auto johon menossa: -88 m20b20 jossa akku konehuoneessa, ei abs:iä, keskuslukitus, veiviluukku ja sähkölasit.

        Nyt olen purkanut kummankin auton johtosarjat irralleen pihalle vierekkäin sekä akun siirrän takapenkin alle ja ajatuksena vaihtaa m50 koneisen johtosarja kokonaisuutena, mutta sähkölasit jäisi pois käytöstä kun tarkemmin katselin

        1.Eli käykö nyt tuo m20 koneisen johtosarja tuohon m50 perään siten, että kaikki sähkölaitteet pelaa sisällä? (Konehuoneessa m50 koneen johtosarja täydellisenä sulakepesineen ja abs:ineen)

        2. Mitä ohjainlaitteita on on takapenkin alla seuraavat? -91 ZV-Modul? Ja -88 Oli GM ja RM boksit, pitkät mustat?
        E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
        E36 328i coupe -95 "UXI"
        Polaris RMK 800 Nordic edition-15
        Yamaha yz250 -02

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎