Eli onko tuollaista olemassakaan kuin varatankki? Vai onko kyseessä urbaanilegenda. Vm. 1991 520iA M50. Minusta tuo on joku käännöskukkanen jolla tarkoitetaan valon palamista ja aikaa jona pitäisi mennä tankille??
Harmitti kun bensa loppui tuossa pari päivää sitten ja autosta hyytyi pytyt ja tehot yksi kerrallaan. Sain kuitenkin turvallisesti tien sivuun ja takakontista kannusta 5 litraa ainetta tankkiin ja matka jatkui.
Nyt tilipäivänä tankkasin sitten oikein kunnolla eli 25 litraa, mutta polttoainemittarin neula jököttää tasan samoilla paikoilla kuin ennenkin eli siinä 2,5 litran kohdalla ja valo palaa.
Syksyllä tein konkkaremontin mittaristoon ja silloin toimi mittari hyvin, nousi heti tankatessa oikeisiin lukemiin.
Kai tuosta on sitten senderi eli se polttoaineen lähetinyksikkö jumissa vai mitä? Tankkaisin täyteen jos olisi rahaa (81 litran tankki) ja ehkä sillä saisi vähän nitkutettua taas sitä lähetintä. Tulee kai siihen vähän painetta kun nestettä on enempi??
Harmitti kun bensa loppui tuossa pari päivää sitten ja autosta hyytyi pytyt ja tehot yksi kerrallaan. Sain kuitenkin turvallisesti tien sivuun ja takakontista kannusta 5 litraa ainetta tankkiin ja matka jatkui.
Nyt tilipäivänä tankkasin sitten oikein kunnolla eli 25 litraa, mutta polttoainemittarin neula jököttää tasan samoilla paikoilla kuin ennenkin eli siinä 2,5 litran kohdalla ja valo palaa.
Syksyllä tein konkkaremontin mittaristoon ja silloin toimi mittari hyvin, nousi heti tankatessa oikeisiin lukemiin.
Kai tuosta on sitten senderi eli se polttoaineen lähetinyksikkö jumissa vai mitä? Tankkaisin täyteen jos olisi rahaa (81 litran tankki) ja ehkä sillä saisi vähän nitkutettua taas sitä lähetintä. Tulee kai siihen vähän painetta kun nestettä on enempi??