näin tuli tehtyä joo
katoin vaan että jako+keskireikä on ok, ja eikun kaupat ja tyytyväisenä uuden rengassarjan kanssa kotiin,ostamissani vanteissa on et 47 e34:ssa kun on et20, toi kun selvis olin jo vähemmän tyytyväinen tekemääni kauppaan
saako noita millään tonne alle pyörimään? pidemmillä pulteilla ja levitys paloilla? noi sais biltemasta.. vai pistänkö myyntiin ja ens kerralla kun ostellaan vanteita yritetään muistaa myös se et!
ostin 300 sarjan vanteet e34:een
Collapse
X
-
No, mieluusti ennemmin myydä/vaihtaa oikeenlaisen ET:n omaaviin vanteisiin. Spacerit ovat laittomat ja muutenki erittäin veemäiset kaverit, kun ottaa vannetta irti. Eli siis oma suositus että yritä pistää vanteet kiertoon ja osta uudet sopivalla et:lla.Originally posted by kauko-63 View Postnäin tuli tehtyä joo
katoin vaan että jako+keskireikä on ok, ja eikun kaupat ja tyytyväisenä uuden rengassarjan kanssa kotiin,ostamissani vanteissa on et 47 e34:ssa kun on et20, toi kun selvis olin jo vähemmän tyytyväinen tekemääni kauppaan
saako noita millään tonne alle pyörimään? pidemmillä pulteilla ja levitys paloilla? noi sais biltemasta.. vai pistänkö myyntiin ja ens kerralla kun ostellaan vanteita yritetään muistaa myös se et!MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
-
Meneehän ne spacereilla mutta vaatii vissiin napaan pultattavat että levittää tarpeeksi? Ja nehän maksaa joten ehkä myyt nuo ja ostat sopivat tilalle :thinkOriginally posted by kauko-63 View Postnäin tuli tehtyä joo
katoin vaan että jako+keskireikä on ok, ja eikun kaupat ja tyytyväisenä uuden rengassarjan kanssa kotiin,ostamissani vanteissa on et 47 e34:ssa kun on et20, toi kun selvis olin jo vähemmän tyytyväinen tekemääni kauppaan
saako noita millään tonne alle pyörimään? pidemmillä pulteilla ja levitys paloilla? noi sais biltemasta.. vai pistänkö myyntiin ja ens kerralla kun ostellaan vanteita yritetään muistaa myös se et!E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
keskittäviä spacereita saa vielä 15mm asti, jolloin ET menee -15 vanteen alkuperäisestä ET:stä. siitä ylöspäin taitaa olla kaikki pultattavia spacereita. pultattavat ei ole millään lailla vittumaiset renkaiden vaihdossa, kalliimpia vain. itsellä keskittävät h&r spacerit, eikä tipahda rengasta irrottaessa vaan jäävät napaan kiinni joten ei vaikeuta renkaan vaihtoa millään tavalla. suosittelen kyllä kanssa vaihtamaan vaan suosiolla oikea ET:isiin vanteisiin, mutta kai spacereillakin voi leikkiä.
Comment
-
Originally posted by esa`pentula View Postkeskittäviä spacereita saa vielä 15mm asti, jolloin ET menee -15 vanteen alkuperäisestä ET:stä. siitä ylöspäin taitaa olla kaikki pultattavia spacereita. pultattavat ei ole millään lailla vittumaiset renkaiden vaihdossa, kalliimpia vain. itsellä keskittävät h&r spacerit, eikä tipahda rengasta irrottaessa vaan jäävät napaan kiinni joten ei vaikeuta renkaan vaihtoa millään tavalla. suosittelen kyllä kanssa vaihtamaan vaan suosiolla oikea ET:isiin vanteisiin, mutta kai spacereillakin voi leikkiä.
yhtälailla ne pultattavat jämähtää napaan kiinni ja talvikäytössä vielä lujempaan. on meinaan välillä ollut kokolailla vittumainen irrottaa.
aloittajalle sen verran, että nuo vanteet tarvii 25-30mm spacerit ja ne pitkääkin olla napaan pultattavaa mallia. 4kpl maksaa helposti vähintään 200e...
Comment
Comment