Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34: minkä valmistajan esivastus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dantte
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 1532
    • Helsinki

e34: minkä valmistajan esivastus?

Nonii puhalin lopetti toiminnan 2 ja 3 asennossa ja piti irroittaa toi vastus. Nyt sit löyty aivan ihme vastus. Ei löydy mitään valmistajaa vastuksesta vain toi numerokoodi 823144S. Netistäkään ei oikein löydy mitään tolla, et mistä vois ostaa uuden.
    Kellää tietoo minkä valmistajan toi vastus on? Motonetin malli oli sininen ja eri kiinnityksellä. Auto on -89 ja ilman ilmastointia. Oheessa kuva vastuksesta.
    Last edited by dantte; 17-11-2010, 17:51.
  • insp
    BTCF Member
    • Sep 2002
    • 827
    • Iittala

Realoem (osa nro #2) mukaan, niitä on 3 eri mallia. Itselläkin oli aikoinaan juuri tuo ruskea, mutta vaikka osan vaihdoin, niin se ei auttanut.

Syynä oli itse puhallin nopeutta säätävä vipu, sen kontaktipinnat/jouset oli niin löystynyt, ettei se ottanut kontaktia kun nopeutta vaihtoi. Vaihtamalla toisen säätimen tai vääntämällä "jousia", saat tilanteen korjattua.
    ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

Comment

• dantte
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 1532
      • Helsinki

Originally posted by insp View Post
      Realoem (osa nro #2) mukaan, niitä on 3 eri mallia. Itselläkin oli aikoinaan juuri tuo ruskea, mutta vaikka osan vaihdoin, niin se ei auttanut.

Syynä oli itse puhallin nopeutta säätävä vipu, sen kontaktipinnat/jouset oli niin löystynyt, ettei se ottanut kontaktia kun nopeutta vaihtoi. Vaihtamalla toisen säätimen tai vääntämällä "jousia", saat tilanteen korjattua.
      Itseasissa kokeilin tuossa yhtä eri vastusta, mutta sekään ei toiminut, mutta luulin sen johtuvan erillaisuudesta. Tuo sun juttu kumosi kyllä epäillyt rikkinäisestä etuvastuksesta. Eli luulenpa että mullakin on sitten tuossa itse säätimessä vikaa. Täytyy tässä illemmalla käydä vähän kattelemassa sitä. Kiitos neuvosta.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎