Tulipa hankittua jäärata autoksi tuollainen 520 e34 vin dekoderin mukaan 91 vuotinen.
Pitäis alkajaisiksi tehdä ainakin sen verran huoltoa että vaihtelis öljyt koneeseen, laatikkoon ja perään.
Vaihteistoon löytyykin näyttikin löytyvän hyllyn perältä suosituksen mukaista mobilin atf 220:stä.
Perään näyttäis olevan suositus mobilin gearlube vs 600 kun tuo ilmeisestikkin on lukoton. Tuo taitaa vain olla aika tyyristä öljyä? Täyttääköhän mikään esim teboilin öljyistä tarvittavia luokituksia? :think
Mitähän halpaa ja hyvää moottoriin kannattaisi kaadella? Mittarissa 260tkm mutta todellisen kilometri määrän vain luoja tietää.
Lisälämpömittari nesteelle oli tarkoitus myös asentaa. Jonkin letkun väliin meinasin sen tunkea niin ei tarvi mitään sovite kappaleita hankkia. Missähän letkussa tuo parhaiten kielisi moottorin todellisesta lämmöstä?
Pitäis alkajaisiksi tehdä ainakin sen verran huoltoa että vaihtelis öljyt koneeseen, laatikkoon ja perään.
Vaihteistoon löytyykin näyttikin löytyvän hyllyn perältä suosituksen mukaista mobilin atf 220:stä.
Perään näyttäis olevan suositus mobilin gearlube vs 600 kun tuo ilmeisestikkin on lukoton. Tuo taitaa vain olla aika tyyristä öljyä? Täyttääköhän mikään esim teboilin öljyistä tarvittavia luokituksia? :think
Mitähän halpaa ja hyvää moottoriin kannattaisi kaadella? Mittarissa 260tkm mutta todellisen kilometri määrän vain luoja tietää.
Lisälämpömittari nesteelle oli tarkoitus myös asentaa. Jonkin letkun väliin meinasin sen tunkea niin ei tarvi mitään sovite kappaleita hankkia. Missähän letkussa tuo parhaiten kielisi moottorin todellisesta lämmöstä?
Comment