onko kenelläkään kokemusta kolmenelosen cuuleroinnista..mistä kannattaa ja pystyy veteleen putkee ja käppyrää konehuoneeseen..? kuvia tms ois kiva saada..tai nähä ihan paikan päällä jos sattuu hyvinkäällä liikkuun..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525 td:n välijähytys...?
Collapse
X
-
Omaani laitoin etupuskurin törmäysvaimentimien kohdalta menemään putket. Oli ainoa järkevän oloinen paikka, ettei tarvinnut leikellä peltiin reikiä. Etupuskurin jouduin vaihtamaan niin ei voinut jättää noita törmäysvaimentimia paikoilleen niin niiden paikoilta oli järkevin laittaa putket kulkemaan. Kennokoko on itselläni 280x300x76 ja tuo ei sovi m-style etupuskurin allekkaan ilman puskurin leikkaamista. Kiinnitykset tuli maskipellin alta ja apurungosta. Sopivat metalli lätkät vain taivutteli ja ne hitsaamalla kiinni.
Kuvia voin laittaa jos ei auennut miten homma tuli sovellettua. Kaiken kaikkiaan 4,5 tuntia suunnilleen meni aikaa, mutta ihan ok tuli. Vielä joutuu etupuskuria leikata, jotta saa verkot paikoilleen, mutta se on kevään homma. Jälkiviisaana olisin itse laittanut sellaisen coolerin, jonka korkeus olisi ollut n250mm ja leveyttä n400-450mm.
Mikäli vakiopuskurin alle meinaat saada niin sitten joku muu voi neuvoa, koska itse en keksinyt mitään järkevää tapaa vakiopuskurin alle sitä saada ja mistä vetää putket.Nyt:
E39 540i Oxfordgrun
MB Vito 112cdi '00
EX:
E39 530d ´98 Biarritzblau Metallic
Nissan Pick-Up 2,5d
E34 M5 Calypsorot
BMW 325i Coupe Mauritius Blau
BMW 525i m20b25 Luxorbeige
E34 525td Diamantschwarz
-
-
puskimena toimii seidelin (vai mikä se oli) thyyninki puskin..sama ku tossa sun toisessa mut siinä on "irrallisena" orkkispuskimen yläosa....että tilaa pitäs kai olla ihan kiitettävästi..mutta toki niitä kuvia saapi laittaa..jaa no mutta mites niitten törmäysvaimentimien kanssa..onko ne irrotettavissa tolla puskurisysteemillä..en viittinuny vielä ottaa pakettia auki ennenku oon saanu vähä infoo yleisesti..=)Last edited by JazzMar; 08-12-2010, 22:42.
Comment
-
-
niimpä tietysti..
joskos seuraavan kerran lukisin ajatuksella ja hereillä ollessa noita tekstejä..eihän mulla ookkaan tollasta ku sulla..saman tapanen kylläkin..sulla on yhtenäinen paketti kun taasen mulla "erillään" toisistaan..no aika näyttää mitä tosta projektista tulee ja mitä kautta saan putket vedettyä..tars vaan jostain saada joku pakettisetti putkia käppyröitä ettei tarttis erikseen jokaista putkee ja silikoonimutkaa ostaa..menee pieni omaisuus..ja joku sanoo että motonetti on halpa paikka..=D
Comment
-
Comment