Eli kyseinen kampe otti ja heitti kesken matkan lämmöt tappiin...jäähdyttelyn jälkeen ajoin viel parikytkilsaa kotii ja keräs perkeleesti painetta nestepuolelle. kansi pois,13 halkeamaa kannessa+ esikammioissa ja uutta kantta tilalle.nyt uus kansi paikallaan+tiivisteet ja muut härpäkkeet,termostaatti otettu jo irti ja silti saatanan saatana tekee painetta nestepuolelle...tallissa käyttelin ilman paisuntasäiliön korkkia n.tunnin ja ilmailin,nostin keulaa ilmaan,rukoilin ukkosen jumalia ja kaikkea muuta mahollista siltä väliltä että pitäis olla ilmattu...ja pelaa ok ja neste kiertää ilman korkkia,mut mut...kun tuli koeajon aika,löin korkin ilman tiivisteitä ihan höllästi paikoilleen ja lähin koeajaan,ni vitut!!! saatanasti painetta taas ja lämpömittari näyttää et kone kylmä,sit tien laitaan,päästelin paineet paineet pois ja ilman korkkia takas tallille.lämmöt alko näyttään normaalia vähän ennen ku pääsin perille,ja pihalla näytti taas kylmää konetta...tallissa käyttelin viel autoo,ilman paisarin korkkia pelaa kuten pitää ja lämpömittari funkkaa mut ku lyö korkin kiinni ni alkaa henkimaailman hommat...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 525tds
Collapse
X
-
Originally posted by Tom1s View PostEi siinä ilmauksessa muistaakseni mitään poppakonsteja tarvittu. Onhan kabiininlämmönsäätimet punasella ilmatessa.
Painetta kertyy vähäsen ja se korkkihan on painekorkki eli päästää ylimääräiset pois jos paine kasvaa raja-arvon yli. Korkki tiivisteineen paikalleen.
Comment
-
Comment