Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525tds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW:M:5
    Newbiemmer
    • Oct 2007
    • 13

    E34 525tds

    Eli kyseinen kampe otti ja heitti kesken matkan lämmöt tappiin...jäähdyttelyn jälkeen ajoin viel parikytkilsaa kotii ja keräs perkeleesti painetta nestepuolelle. kansi pois,13 halkeamaa kannessa+ esikammioissa ja uutta kantta tilalle.nyt uus kansi paikallaan+tiivisteet ja muut härpäkkeet,termostaatti otettu jo irti ja silti saatanan saatana tekee painetta nestepuolelle...tallissa käyttelin ilman paisuntasäiliön korkkia n.tunnin ja ilmailin,nostin keulaa ilmaan,rukoilin ukkosen jumalia ja kaikkea muuta mahollista siltä väliltä että pitäis olla ilmattu...ja pelaa ok ja neste kiertää ilman korkkia,mut mut...kun tuli koeajon aika,löin korkin ilman tiivisteitä ihan höllästi paikoilleen ja lähin koeajaan,ni vitut!!! saatanasti painetta taas ja lämpömittari näyttää et kone kylmä,sit tien laitaan,päästelin paineet paineet pois ja ilman korkkia takas tallille.lämmöt alko näyttään normaalia vähän ennen ku pääsin perille,ja pihalla näytti taas kylmää konetta...tallissa käyttelin viel autoo,ilman paisarin korkkia pelaa kuten pitää ja lämpömittari funkkaa mut ku lyö korkin kiinni ni alkaa henkimaailman hommat...
  • Tom1s
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2002
    • 669
    • .

    #2
    Ei siinä ilmauksessa muistaakseni mitään poppakonsteja tarvittu. Onhan kabiininlämmönsäätimet punasella ilmatessa.

    Painetta kertyy vähäsen ja se korkkihan on painekorkki eli päästää ylimääräiset pois jos paine kasvaa raja-arvon yli. Korkki tiivisteineen paikalleen.
    F31 328i M-Sport

    Comment

    • BMW:M:5
      Newbiemmer
      • Oct 2007
      • 13

      #3
      Originally posted by Tom1s View Post
      Ei siinä ilmauksessa muistaakseni mitään poppakonsteja tarvittu. Onhan kabiininlämmönsäätimet punasella ilmatessa.

      Painetta kertyy vähäsen ja se korkkihan on painekorkki eli päästää ylimääräiset pois jos paine kasvaa raja-arvon yli. Korkki tiivisteineen paikalleen.
      oli punaisella ilmatessa,lueskelin vaan täältä foorumilta et on juonikkoja noi koneet ilmatessa ja oli jotai keulan nosto vinkkejä...sepä se mystistä onkin kun ei pääse se paine pois ku on korkki etes vähän paikallaan,oli tiivisteitä tai ei korkissa...ja sitä on paljo sitä painetta mielestäni,on nimittäin melko kovat syylärin letkut ku vähän aikaa pitää korkkia paikallaan,ja mielestäni korkki paikallaan on jotai ongelmia nesteen kiertämisen kans,en ole kylläkään varma siitä...mistä sen vois mitata paljon se kerryttää painetta tonne kiertoon...voiskohan vesipumpun perkele tehä noita ongelmia,jos se ei jostai syystä paineen alla kierrätä,ja sit ku neste laajenee ni tekee painetta...???ei ymmärrä... apuja otetaan vastaan...tai ostakaa pois koko vehje...

      Comment

      • Tom1s
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2002
        • 669
        • .

        #4
        Noissahan oli niitä muoviropelivesipumppuja myös joissa ropeli irtoaa akselilta.
        Kannattaa katsoa sekin vielä.
        F31 328i M-Sport

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎