Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 (vm. 93-96) 525/540 automaattiloota

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Autoton
    Newbiemmer
    • Apr 2004
    • 3

E34 (vm. 93-96) 525/540 automaattiloota

Mikä on tällaisen laatikon luotettavuusaste? Jos autolla on edetty 200tkm, niin onko edessä vielä vastakin huolettomia laatikkokilometrejä?

Tyyppiongelmia? Onko kallis huoltaa/korjata?

--
    Andy
  • konsumies
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1046
    • Turkkussesss

Seat Leon Cupra ST
    F20 116d
    e87 116i

Comment

• mailman
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 8003
      • Vantaa

Re: E34 (vm. 93-96) 525/540 automaattiloota

Originally posted by Autoton
      Mikä on tällaisen laatikon luotettavuusaste? Jos autolla on edetty 200tkm, niin onko edessä vielä vastakin huolettomia laatikkokilometrejä?

Tyyppiongelmia? Onko kallis huoltaa/korjata?

--
      Andy
      Omalla vessalla rullailtu nyt mittarin mukaan ~210tkm ja ei mitään ongelmia (vm. siis 94). Itse olen ajanut näistä ~40tkm.
      Laatikkoöljyjä en ole vielä vaihtanut, mutta meinasin ensi viikon huollossa ne vaihdatta... :roll:
      G01 ///M40i '19
      F48 xDrive20i ///M-Sport '18
      E39 ///M5 '00

Comment

• Control
        Bimmer Rookie
        • May 2003
        • 78
        • Tre

laatikkko

Itellä on 540ia-93 ja mittarin mukaan 220tkm ajettu ja se kyllä vaihtaa niin pehmeesti kun vaan voi vaihtaa(omakehua) kop kop..
        Eli itellä on ainaki toiminu moitteetta mut kuten konsumies viittas niin kyl laatikko voi ruveta yhtähyvin oikutteleenkin tommosen km-määrän jälkeen.
        Et kyl sitä pitää päästä testaan ehdottomasti miten laatikko vaihtaa, sen kyl huomaa heti jos siinä on jotain isompaa vikaa.
        Niin ja remonttiin kyl mun mielestä saa varata sen touhu-tonnin samantien jos sie ruvetaan uutta palikkaa laittaan!

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎