Elikkäs mittariston ajotietokone ei suostu toimimaan teksti tulee kyllä ,mutta kieltä ei pysty vaihtamaan vaikka olen kokeillut kaikilla mahdollisilla ohjeilla ja kun virrankääntää päälle tulee jotakin tekstiä ranskaksi ja ajessa on myös jokin teksti mittaristossa.
Olen kokeillut laittaa tuon lämpömittarin vieressä olevan napin pohjaan ja virtalukon 1-asentoon ja pitänyt nappia pohjassa varmasti 2minuuttia muttei auta 2-asennossakin yritin muttei tapahtunut mitään akunkengän otin hetkeksi irti muttei vaihtanut kieltä mihkään suuntaan senkään jälkeen.
Tuota nappia painaessa ei tapahdu mitään eli en voi käyttää mitään toimintoja mikäli semmoisia tuosta löytyy?
Olisiko napissa jokin kosketushäiriö tai kokonaan rikki? Mitä osia mittaristoon pitäisi vaihtaa jotta tuon saisi toimimaan?
Mitä toimintoja tuosta mittariston ajotietokoneesta löytyy?
Ja kyllä osaan käyttää searchia ,mutta en löytänyt vastausta tähän ongelmaan.
auto on bmw e34 530i -88
Olen kokeillut laittaa tuon lämpömittarin vieressä olevan napin pohjaan ja virtalukon 1-asentoon ja pitänyt nappia pohjassa varmasti 2minuuttia muttei auta 2-asennossakin yritin muttei tapahtunut mitään akunkengän otin hetkeksi irti muttei vaihtanut kieltä mihkään suuntaan senkään jälkeen.
Tuota nappia painaessa ei tapahdu mitään eli en voi käyttää mitään toimintoja mikäli semmoisia tuosta löytyy?
Olisiko napissa jokin kosketushäiriö tai kokonaan rikki? Mitä osia mittaristoon pitäisi vaihtaa jotta tuon saisi toimimaan?
Mitä toimintoja tuosta mittariston ajotietokoneesta löytyy?
Ja kyllä osaan käyttää searchia ,mutta en löytänyt vastausta tähän ongelmaan.
auto on bmw e34 530i -88
Comment