Elikä pientä päänvaivaa ilmennyt kyseisessä projketissa liittyen seuraaviin asioihin:
-Miten olis paras ottaa vesikierto ahtimelle, eli mistä ryöstää se vesi ja minne palauttaa se.
-Öljy ahtimelle on ilmeisesti otettu suodattimen alle tulevalta jalalta, niin mistäs tälläisiä jalkoja mahtaisi voida ostaa? Sit paluu puolen voi ilmeisesti hoitaa joko siihen jalkaan vai mitä mieltä olette jos hitsais putken öljypohjan takapäähän, jonnekin 6 syl. ala puolelle. Ehdotuksia.
- kytkimestä viel yksi kysymys tähän päälle kun oli jotain epämääräistä siitä tääl foorumilla.Elikä oletteko laittanut tuon sahcin race engineeri satsin kans jonkin erilaisen paine laakerin vai vakiota käyttänyt, ja vaatiiko kytkin sylinterit jotain vahvempaa. Autosta saattaa tulla jotain projekti puolelle kunhan on ahdot pelissä mukana, nyt olis vaan tarkoitus ensin ajella sisään toi kone vaparina, kun kori tuli valmiiksi. Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
-Miten olis paras ottaa vesikierto ahtimelle, eli mistä ryöstää se vesi ja minne palauttaa se.
-Öljy ahtimelle on ilmeisesti otettu suodattimen alle tulevalta jalalta, niin mistäs tälläisiä jalkoja mahtaisi voida ostaa? Sit paluu puolen voi ilmeisesti hoitaa joko siihen jalkaan vai mitä mieltä olette jos hitsais putken öljypohjan takapäähän, jonnekin 6 syl. ala puolelle. Ehdotuksia.
- kytkimestä viel yksi kysymys tähän päälle kun oli jotain epämääräistä siitä tääl foorumilla.Elikä oletteko laittanut tuon sahcin race engineeri satsin kans jonkin erilaisen paine laakerin vai vakiota käyttänyt, ja vaatiiko kytkin sylinterit jotain vahvempaa. Autosta saattaa tulla jotain projekti puolelle kunhan on ahdot pelissä mukana, nyt olis vaan tarkoitus ensin ajella sisään toi kone vaparina, kun kori tuli valmiiksi. Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
Comment