Mikähän tota ämmää voi vaivata kun tulppia saa vaihdella vähän väliä.. Onko musta tulppa sen merkki että saa liikaa lientä? Nuo on nimittäin ihan mustia eikä oo varmaa muutaku parituhatta ajettu.. Kone tuntuu myös välillä tyhjäkäynnillä vähän tärisyttävän. Saako tota seosta ruuvattua mistään pienemmälle?
s38b38 syö tulppia??
Collapse
X
-
Ehdottaisin että korjaat kuitenkin vian etkä ala patentoimaan, on sitte kivampi ajella ku ei hajoa tai toimi miten sattuu.Originally posted by onyx View PostSaako tota seosta ruuvattua mistään pienemmälle?
Tsekkaa ekana imuvuodot, sitten koodinlukuun. Maffi tai lambda lienee syypää koko hommaan.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
Ok, kiitoksia nopiasta vastauksesta
Täytyy nyt eka varmaa kattoa toi haitari putki kunnolla läpi ettei vuoda. Onko toi maffi kuinka kallis jos lähtee marmoritiskilt hakee ja saako tota tarvikkeena?
Edit: ainiin ja lambdasta tuski johtuu kun on vasta vaihdettu uus bosch..
Comment
-
Pistoke malli vai liitittekö abikoilla johdot toisiinsa?Originally posted by onyx View PostEdit: ainiin ja lambdasta tuski johtuu kun on vasta vaihdettu uus bosch..1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
Onko päästöjä mitattu, rikkaallahan se pyörii jos tulpat on mustana. Plenoleumin alta onko tarkastettu alipaineiletkut?1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
Samoin auto piuhan päähän ja livedataa lukemaan antureista, että mitä arvoja ne antaa. Jos vaikka imuilman lämpötila-anturin johto (ilmanputsarikotelon kyljessä) on poikki, niin se antaa moottorinohjaukselle koko ajan -30 astetta arvoa ja lopun tietääkin.
Comment
-
No päästöistä meni läpi pienellä kikkailulla, oli muistaaksee joku D0 arvo liian korkea.Originally posted by Yltti View PostOnko päästöjä mitattu, rikkaallahan se pyörii jos tulpat on mustana. Plenoleumin alta onko tarkastettu alipaineiletkut?
Tarkastelen tänää vielä noita putkia.
Ilamanputsarin olen vasta uusinut ja lastu on täältä foorumilta ostettu jos en väärin muista niin tais olla bezinon lastu..Originally posted by jani View PostKoneen käyntiä tasaisemmaksi saa kaasuläppien synkkaamisella. Onhan ilmanputsari varmasti puhdas?
Onko autossa lastu ja/tai joku aftermarket freeairintakeshit?
Käyn tänää varaamassa ajan tohon vikakoodin lukuun, laitan sitten raporttia että miten meni..Originally posted by Esko View PostSamoin auto piuhan päähän ja livedataa lukemaan antureista, että mitä arvoja ne antaa. Jos vaikka imuilman lämpötila-anturin johto (ilmanputsarikotelon kyljessä) on poikki, niin se antaa moottorinohjaukselle koko ajan -30 astetta arvoa ja lopun tietääkin.
Tulpat on oikeat eli ne Boschin y6dc.Originally posted by jannmann View PostVielä yhtenä, onko oikeat tulpat ?
Comment
Comment