Samoin auto piuhan päähän ja livedataa lukemaan antureista, että mitä arvoja ne antaa. Jos vaikka imuilman lämpötila-anturin johto (ilmanputsarikotelon kyljessä) on poikki, niin se antaa moottorinohjaukselle koko ajan -30 astetta arvoa ja lopun tietääkin.
Käyn tänää varaamassa ajan tohon vikakoodin lukuun, laitan sitten raporttia että miten meni..
Samoin auto piuhan päähän ja livedataa lukemaan antureista, että mitä arvoja ne antaa. Jos vaikka imuilman lämpötila-anturin johto (ilmanputsarikotelon kyljessä) on poikki, niin se antaa moottorinohjaukselle koko ajan -30 astetta arvoa ja lopun tietääkin.
Ok, kiitoksia nopiasta vastauksesta Täytyy nyt eka varmaa kattoa toi haitari putki kunnolla läpi ettei vuoda. Onko toi maffi kuinka kallis jos lähtee marmoritiskilt hakee ja saako tota tarvikkeena?
Edit: ainiin ja lambdasta tuski johtuu kun on vasta vaihdettu uus bosch..
Mikähän tota ämmää voi vaivata kun tulppia saa vaihdella vähän väliä.. Onko musta tulppa sen merkki että saa liikaa lientä? Nuo on nimittäin ihan mustia eikä oo varmaa muutaku parituhatta ajettu.. Kone tuntuu myös välillä tyhjäkäynnillä vähän tärisyttävän. Saako tota seosta ruuvattua mistään pienemmälle?
Leave a comment: