Syyläri kusee kuskin puoleisesta reunasta. Ilmeisesti tuon kennon ja muovirungon liitoksesta. Ei taida ongelmana olla mikään harvinainen.
Syyläri menee vaihtoon, mutta siihen liittyen mieltä askarruttaa pari asiaa, kun tuossa mun pirssissä (vm. 94 525 touring) on ilmastointi ja automaattiloota.
Eli mites nuo laatikon öljyputket, kun ne ottaa irti vuotaako niistä kuinka paljon öljyä. Eli joutuuko tuohon lisäämään mahdollisesti öljyä operaation jälkeen. Vai auttaako jos esim. nostaa keulan kunnolla ylös kun operoi ja sitten vaan tulppaa nuo letkut vaihdon ajaksi.
Toinen on tuo ilmastoinnin lauhdutin. Onko se syylärissä jostain kiinni. Samalla kai senkin vaihtais kun taitaa sekin falskata.
Siinä nyt alkuun. Jos jotain hyviä niksejä aiheeseen liittyen tulee mieleen. Saa vihjaista.
Syyläri menee vaihtoon, mutta siihen liittyen mieltä askarruttaa pari asiaa, kun tuossa mun pirssissä (vm. 94 525 touring) on ilmastointi ja automaattiloota.
Eli mites nuo laatikon öljyputket, kun ne ottaa irti vuotaako niistä kuinka paljon öljyä. Eli joutuuko tuohon lisäämään mahdollisesti öljyä operaation jälkeen. Vai auttaako jos esim. nostaa keulan kunnolla ylös kun operoi ja sitten vaan tulppaa nuo letkut vaihdon ajaksi.
Toinen on tuo ilmastoinnin lauhdutin. Onko se syylärissä jostain kiinni. Samalla kai senkin vaihtais kun taitaa sekin falskata.
Siinä nyt alkuun. Jos jotain hyviä niksejä aiheeseen liittyen tulee mieleen. Saa vihjaista.
Comment