bmw -88 e34 520i
Kovassa kiihdytyksessä, esimerkiksi kakkoselta kolmoselle kierrosten ollessa yli 3000 vaihteet menevät hankalasti ja lähtee ilkeä ääni, aivan kuin niitä survottaisiin väkisin ilman kytkintä sisään.
Mistä mahtaa johtua, normaalissa ajossa toimii kuitenkin ilman mitään ongelmia.
Toinen vähän ärsyttävä viko löytyy sähköistä.
Vilkut palavat jatkuvasti, ja mittarin takaanta (veikkaisin äänen kantautuvan sulake/rele kotelosta sisälle) kuuluu epä tasaista sekä vireistä naksutusta.
Johtuuko releestä vika, vai ottaako johdotus jossain maihin tai vastaavaa. Vilkkuihin eikä johtoihin ole ikinä kosketta/tuunattu.
Ja kolmas ei niin tärkeä näin kesän tullen:
Lämmintä ilmaa saa autoon tulemaan vaan tuulilasipuhaltimen kautta, muuten vehe tuppaa puhaltaa lähes jääkylmää ilmaa.
Joku fiksu kun osaisi neuvoa kyseisissä ongelmissa niin olisin iki kiitollinen
Teho tuntuu häviävän johonkin autossa aikasemmin kun ei ollu taka pönttö kiinni rikkinäisten kiinnikkeiden takia niin tuntu että auto lähti melko äkäsesti, nyt kun vakio pönttö kiinni, ääntä ei lähde mut tuntuu et tehotkin hiipuu johonkin, vai onko ihan normaalia noin pienellä koneella ja noin raskaalla autolla
Kovassa kiihdytyksessä, esimerkiksi kakkoselta kolmoselle kierrosten ollessa yli 3000 vaihteet menevät hankalasti ja lähtee ilkeä ääni, aivan kuin niitä survottaisiin väkisin ilman kytkintä sisään.
Mistä mahtaa johtua, normaalissa ajossa toimii kuitenkin ilman mitään ongelmia.
Toinen vähän ärsyttävä viko löytyy sähköistä.
Vilkut palavat jatkuvasti, ja mittarin takaanta (veikkaisin äänen kantautuvan sulake/rele kotelosta sisälle) kuuluu epä tasaista sekä vireistä naksutusta.
Johtuuko releestä vika, vai ottaako johdotus jossain maihin tai vastaavaa. Vilkkuihin eikä johtoihin ole ikinä kosketta/tuunattu.
Ja kolmas ei niin tärkeä näin kesän tullen:
Lämmintä ilmaa saa autoon tulemaan vaan tuulilasipuhaltimen kautta, muuten vehe tuppaa puhaltaa lähes jääkylmää ilmaa.
Joku fiksu kun osaisi neuvoa kyseisissä ongelmissa niin olisin iki kiitollinen
Teho tuntuu häviävän johonkin autossa aikasemmin kun ei ollu taka pönttö kiinni rikkinäisten kiinnikkeiden takia niin tuntu että auto lähti melko äkäsesti, nyt kun vakio pönttö kiinni, ääntä ei lähde mut tuntuu et tehotkin hiipuu johonkin, vai onko ihan normaalia noin pienellä koneella ja noin raskaalla autolla
Comment