Announcement

Collapse
No announcement yet.

5hp-30 automaatti sekoilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • örvellys
    Bimmer Rookie
    • Aug 2009
    • 93
    • youtube

    5hp-30 automaatti sekoilee

    E34 540 -92 ja ongelmana on luistaminen. Sammuttamisen jälkeen kaikki taas pelaa kunnes pitäisi vaihtaa kolmoselle (vaihtaa kyllä aikamoisella viiveellä) sitten menee vikatilaan ja pian loppuu veto kokonaan eikä mikään pykälä toimi.
    Sen verran olen tutkinut,että otin öljypohjan pois. Öljyt näytti hyvältä mitä nyt hiukan tummuneelta. Öljyn seassa eikä öljypohjassa ollut mitään metallia eikä epämääräistä mujua. Öljy ei haissut palaneelta. Itse epäilen vahvasti momentinmuunninta:think Hiukan harmittaa,mutta päivitän tietoja kunnes vika löytyy...
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #2
    Originally posted by örvellys View Post
    E34 540 -92 ja ongelmana on luistaminen. Sammuttamisen jälkeen kaikki taas pelaa kunnes pitäisi vaihtaa kolmoselle (vaihtaa kyllä aikamoisella viiveellä) sitten menee vikatilaan ja pian loppuu veto kokonaan eikä mikään pykälä toimi.
    Sen verran olen tutkinut,että otin öljypohjan pois. Öljyt näytti hyvältä mitä nyt hiukan tummuneelta. Öljyn seassa eikä öljypohjassa ollut mitään metallia eikä epämääräistä mujua. Öljy ei haissut palaneelta. Itse epäilen vahvasti momentinmuunninta:think Hiukan harmittaa,mutta päivitän tietoja kunnes vika löytyy...
    Öljynmäärä ok?

    Comment

    • örvellys
      Bimmer Rookie
      • Aug 2009
      • 93
      • youtube

      #3
      Originally posted by Bmw Master View Post
      Öljynmäärä ok?
      En ole tarkistanut mutta oletan sen olleen ok? Edellisestä lootan vaihdosta ja sen takia tehdystä öljyjen vaihdosta ajettu 60tkm eikä niin isoja vuotoja ole että voisi olettaa öljymäärän tuosta merkittävästi vähentyneen.

      Comment

      • Gearman
        Bimmer Rookie
        • Aug 2009
        • 53
        • Uusikaupunki

        #4
        Jos toimii ykkosella ja kakkosella ihan OK, niin ei vika silloin turbiinissa ole. Kokeile viela uudestaan aloittamalla ajeminen pakkoykkosella tai pakkokakkosella. Jos toimii niin pitkaan ok kunnes siirrat kepin D:lle, niin ei turbiinissa silloin ainakaan ole vika.

        Joka tapauksessa vikakoodit ensin lukuun.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #5
          Originally posted by örvellys View Post
          En ole tarkistanut mutta oletan sen olleen ok? Edellisestä lootan vaihdosta ja sen takia tehdystä öljyjen vaihdosta ajettu 60tkm eikä niin isoja vuotoja ole että voisi olettaa öljymäärän tuosta merkittävästi vähentyneen.
          Otit öljypohjan pois? Miten tarkistit öljymäärän?

          Comment

          • örvellys
            Bimmer Rookie
            • Aug 2009
            • 93
            • youtube

            #6
            Joopa joo,tuskinpa turbiini on paskana Nyt kun ihan ajattelemaan alkaa. No,en jaksanu ruveta ihmeempiä hieromaan, ostin romikselta askin ja taas mennään...Meinaan kyllä purkaa ton sähköhydraulihässäkän ja tutkia sen sielunelämää ja jopa korjatakkin. Oli kyllä melkonen jumppa toi askin vaihto,onneksi tallilta löyty trukki millä sai nostettua

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎