Toivoisin että joku joka tietää mistä tuo johtuu kertoisi sen meille kaikille. Kaikki topicit on jo runkattu läpeensä eikä vastausta ole saatu. Lähtökohta on kuitenkin se että kaikki alustanosat,jarrulevyt,palat,kengät,jouset,prikat, nesteet,letkut,putket,renkaat,vanteet,soviterenkaa t(niillä köyhillä joilla ei ole varaa alkuperäisiin on kunnossa) On powerflexiä yms. mutta ravistus vaan jatkuuuuu....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miksi e34 ravistaa jarrutuksissa?
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi aina, joskus vain ravistaa.
Dynossa voi jarrut olla hyvinkin tasassa.
Ravistaako myös kun jarruttaa suht kovaa?
Käy räkäsemässä jarrulevyhin edessä.
jos sihahtaa satuloiden tiivisteet uusiksi ja todennäköisesti männätkin.
Vika voi siis olla, että jarru jää koko ajan päälle joka ilmenee mitä ihmeellisemmissä värinöissä. Niitä yhdistää kuitenkin aina kuuma levy.
Toinen mahdollisuus on finaalissa oleva pyöränlaakeri.
Kolmas on vanne, johon on ajettu kuoppa, pienen kuopan huomaa vain jarruttaessa kun alkaa tulla enemmän painoa gummille.
Jäykkä-akselisissa Jeepeissä olen alkanut arvostaa sitä, että näitä hemmetin pusla-drivetrain-värinä-tärinä-ongelmia ei ole. No, siellä on sitten muuta hajoavaa etenkin jos yhdistää voiman kivikkoiseen suohon. Lähtipä taas raiteille tämä...
AVe60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren
Comment
-
-
pienillä nopeuksilla nykii ja suuremmilla nopeuksilla kovemmassa jarrutuksessa vika aina voimistuu. kun pyörät on ilmassa nissä ei tunnu minkäänlaista jarrujen jumittamiseen viittaavaa. levyistäkään ei löydy merkkejä kuumana käymisestä ja palojen kitkappinnoistakaan ei voi päätellä niiden laahaavan.
Comment
-
-
Ootko tarkastanut jääkö peräkonttiin valo päälle kun kontin laittaa kiinni? Skitsofreniasta kärsivä kaverin isän pojan siskon veli kertoi tuon aiheuttavan kaiken näköisiä tärinöitä ja tutinoita. Sitä lähtisin tarkastamaan jos kerran alustassa, renkaissa/vanteissa, jarruissa tai missään muussakaan pyörän suoraan ja tasaiseiseen pyörimiseen liittyvässä osassa ei ole vikaa ja sellaista ei saa ehdottaa.Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by örvellys View Postpienillä nopeuksilla nykii ja suuremmilla nopeuksilla kovemmassa jarrutuksessa vika aina voimistuu. kun pyörät on ilmassa nissä ei tunnu minkäänlaista jarrujen jumittamiseen viittaavaa. levyistäkään ei löydy merkkejä kuumana käymisestä ja palojen kitkappinnoistakaan ei voi päätellä niiden laahaavan.
Jos liut ovat jumissa voi juurikin tuollaista täritystä tulla.
Comment
-
-
eipä mullakaan pitäny olla mitää mitään heittoa levyissä ym.
mut kummasti ne tutinat hävis ku tuli uudet levyt joka nurkkaa ja muutama tukivarsi siinä samalla.... saattaahan jopa joku levy lämmön vaikutuksest kihartua:think
ja entäs tuo kardaani?? rasitus kuitenki vaihtaa suuntaa jarrutukses....Last edited by Ziggis; 23-05-2011, 09:38.Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
Comment