Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i -91 (m50b25) Ohjaussimpukka? Vai mikä lie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalevik
    BTCF Member
    • Apr 2009
    • 957
    • Salo

Ihan hyvän tarjouksen teit myyjälle. Itse olisin ilmoittanut että 'auto sivuun, saatana'. Jos ei tajua simpukkaa öljystä tyhjentää eikä osaa pakata niin ettei muutaman desinkään vuoto haittaa, on kyllä hieman avuton myyjä. Aivan oikein olisi vaatia kaikki rahat takaisin, koska et kerran tavaraakaan saanut, eikä vika ollut mitenkään sinun.

Mutta toivottavasti remontti nyt onnistuu
    E61 525i, Suzuki VS1400
    Exät: Jaana, Susanna, Maija

Comment

• majgul
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2008
      • 891
      • Oulu

Juu, eiköhän ainaki luulis tämän asian kuitenkin ratkeavan. Jos kaverilla täällä foorumilla 900 postausta niin eiköhän voi luottaa. Vastaski tässä just tekstiviestiin että selvitellään asia tässä viikonloppuna. Mutta tosiaan, ilmotanpas miten kävi ku simpukka menee tosiaan huomenna vaihtoon... Kuitenkin tämäkin simpukka yhtä löysä kuin entinen
      Last edited by majgul; 18-06-2011, 00:37.

Comment

• majgul
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2008
        • 891
        • Oulu

Nyt on simpukka + muut osat vaihdettu, eli maanantaina hakemaan leima .

Comment

• kalevik
          BTCF Member
          • Apr 2009
          • 957
          • Salo

Originally posted by majgul View Post
          Nyt on simpukka + muut osat vaihdettu, eli maanantaina hakemaan leima .
          Postauksen kellonajasta päättelen että vaihdoit simpukan itse?

Sen verran olen utelias että kysyn mitä olivat 'muut osat', vai liittyykö ne ohjaukseen lainkaan?
          E61 525i, Suzuki VS1400
          Exät: Jaana, Susanna, Maija

Comment

• majgul
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2008
            • 891
            • Oulu

Ei tullut itse vaihdettua, en oikein eilen ehtinyt ku oli vaarin 80-vuotis bileet . Tutulle vein ja 4h meni aikaa, tosin vastustelua oli osissa. Eli simpukka vaihtu ja siinä tieten perus kaikki ei mene nappiin toimintaa. Sitten oli ulompi raidetangonpää, ja kierteet oli menny eli piti siis pultti hitsasta kiinni ym. Eli tämäkin vähän pisti vastaan. Etujousi myös vaihdettiin, tämä meni onneksi ongelmitta. Mutta tosiaan kaikkiin näihin meni 4h suurinpiirtein

Comment

• majgul
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2008
              • 891
              • Oulu

Leimahan sieltä tuli . Väljyys tosiaan vielä säilyi ja ratissa tuntuu vielä klapi. Selvittelen asiaa ja ilmoitan tänne ratkaisun jos/kun vika selviää.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎