eli ostin tossa jokunen päivä sit 525iA -89 bemarin. ruvennu pikkusen tiputteleen öljyä jostain päin mottia, ei ainakaan venttiilikopan tiivisteestä. mitä kaikkia vaihtoehtoja on?
Kaikki paikat missä on tiiviste välissä voi olla mahdollinen vuotopaikka. Itse pesisin kyllä ihan ensimmäiseksi konehuoneen puhtaaksi, jonka jälkeen vuotopaikkoja on mukavampi etsiä.
kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia RIP vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88, ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
_______________________________________
Team BTCF-World Of Pirates sigpic
Kaikki paikat missä on tiiviste välissä voi olla mahdollinen vuotopaikka. Itse pesisin kyllä ihan ensimmäiseksi konehuoneen puhtaaksi, jonka jälkeen vuotopaikkoja on mukavampi etsiä.
Samat sanat. Heitetään hatusta että öljypohjantiiviste ja/tai kampiakselin takastefa vuotaa.
BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaol
Ongelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Noh mun vanha 525i tiputtelli kannentiivisteen välistä öljyä. Vissiin aika yleistä noissa.
Eikös se tosiaan selviä parhaiten kun pesee moottorin ja sitten katsoo mihin rupeaa öljyä ilmestymään
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
juu täytyyki peseskellä motti viikonloppuna. ei se kumminkaa hirveemmin sitä öljyä tiputtele, tippa silloin tällöin. yön jälkeen tullut semmone 5cmx5cm pieni läntti maahan.
Kannattaa myös tarkastaa öljynpaineanturi. Itsellä oli kerran vika siellä ja sai etsiä kissojen ja koirien kanssa, että se löytyi. Etuakselin alle ilmestyi aina tippoja, mutta mistään kone ei ollut märkä. Oli vuotanut öljynpaineanturin johtoa pitkin öljyä etuakselin päälle ja anturin sisällä oleva pakeliitti oli antanut periksi.
Comment