Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 värinä/tärinä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veke535iA
    BTCF Member
    • May 2009
    • 75
    • Teuva

E34 värinä/tärinä

Mikä vois olla vikana? Renkaat/vanteet OK Puslat OK.....täristää "lievästi" kaikissa nopeuksissa. Kai ton kanssa nyt elääkkin vois mutta muuten kun ajettavuus on kunnossa niin tärinä vähä häirittöö. Auto on 300000km ajettu 540ia joka on edellisessä elämässään ilmeisesti saanut aika reippaasti kenkää Kauhajoen suunnalla ;D
  • mikki666
    Newbiemmer
    • Dec 2010
    • 29
    • Lappi

Kardaani

Jos kerta renkaat, vanteet, alustan osat kunnossa, niin aika varmasti kaardaanissa häikkää. Eli tarkista kardaanin kannatinlaakeri, ristikkonivel, rättinivel Mulla oli entisessä 535 kardaani sökö... täristi hemmetisti

Comment

• veke535iA
      BTCF Member
      • May 2009
      • 75
      • Teuva

Pitää tarkistaa toi kartaani! Kiitti vinkistä

Comment

• wtw
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 123

Originally posted by mikki666 View Post
        Jos kerta renkaat, vanteet, alustan osat kunnossa, niin aika varmasti kaardaanissa häikkää. Eli tarkista kardaanin kannatinlaakeri, ristikkonivel, rättinivel Mulla oli entisessä 535 kardaani sökö... täristi hemmetisti
        Itsellä myös aikoinaan tärinät hävis 535:sta rättinivelen vaihdolla. Kunto on myös helpohko tarkistaa: jos murteilla, niin ei muuta kuin alan liikkeestä uutta tilalle.

Comment

• veke535iA
          BTCF Member
          • May 2009
          • 75
          • Teuva

Olihan siellä nivelessä pieni halkeama....oliskohan toi syynä tärinään.....Pitää vaihtaa uutta osaa tonne ensi tilassa.

Comment

• Vibaa
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2010
            • 581
            • Vaasa

Jarrut voivat myös aiheuttaa mukavia tärinöitä, itse metsästin myös kauan tärinän lähdettä kunnes kävin läpi kaikki jarrut.

Kummasti väheni tärinät murto-osaan kun herkisteli kaikki jarrusatulat mäntineen kaikkineen.
            sigpic
            E34 530iA

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎