lainataas tätä topiccia omiin ongelmiin.. Eli e34 525i puhaltaa keskikonsolista (takaistuimille olevista suuttimista ja myös sitten konsolin raoista käsijarrun välistä jne.) aivan jääkylmää. ilmastointi on joten eikö pitäisi puhaltaa lämmintä? muuten puhaltaa jotenkuten lämmintä mutta ei kyllä hirveän lämmin ole muutenkaan.. mistähän vikaa voisi etsiä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 lämmityslaite oikuttelee
Collapse
X
-
Originally posted by wenon View Postlainataas tätä topiccia omiin ongelmiin.. Eli e34 525i puhaltaa keskikonsolista (takaistuimille olevista suuttimista ja myös sitten konsolin raoista käsijarrun välistä jne.) aivan jääkylmää. ilmastointi on joten eikö pitäisi puhaltaa lämmintä? muuten puhaltaa jotenkuten lämmintä mutta ei kyllä hirveän lämmin ole muutenkaan.. mistähän vikaa voisi etsiä?
Comment
-
-
e34 520
Lainataas topiccia. Elikkä seuraavanlainen ongelma. e34 520 2.0 24v Lämmitys laite ei puhalla sisälle tarpeeksi lämmintä ilmaa. Kaupunkiajossa tulee suht lämmintä mutta ei kuitenkaan niin lämmintä kuin pitäisi. Moottoritiellä tulee välillä suorastaan kylmää ilmaa. Ja lämmitys laitteen nappuloita on väännelty joka asentoon, ilman tulosta. Termostaatin olen vaihtanu, ei vain auta. Lämmintä ei tule sen paremmin, vaikka kone on lämmin tai kylmä. Autossa ei ole ilmastointia. Ensimmäinen bemari niin vähä hukassa koko vehkeen kanssaKiitos jo etukäteen!
Comment
-
-
Originally posted by JYRPPELI View PostLainataas topiccia. Elikkä seuraavanlainen ongelma. e34 520 2.0 24v Lämmitys laite ei puhalla sisälle tarpeeksi lämmintä ilmaa. Kaupunkiajossa tulee suht lämmintä mutta ei kuitenkaan niin lämmintä kuin pitäisi. Moottoritiellä tulee välillä suorastaan kylmää ilmaa. Ja lämmitys laitteen nappuloita on väännelty joka asentoon, ilman tulosta. Termostaatin olen vaihtanu, ei vain auta. Lämmintä ei tule sen paremmin, vaikka kone on lämmin tai kylmä. Autossa ei ole ilmastointia. Ensimmäinen bemari niin vähä hukassa koko vehkeen kanssaKiitos jo etukäteen!
Comment
-
-
Originally posted by JYRPPELI View PostLainataas topiccia. Elikkä seuraavanlainen ongelma. e34 520 2.0 24v Lämmitys laite ei puhalla sisälle tarpeeksi lämmintä ilmaa. Kaupunkiajossa tulee suht lämmintä mutta ei kuitenkaan niin lämmintä kuin pitäisi. Moottoritiellä tulee välillä suorastaan kylmää ilmaa. Ja lämmitys laitteen nappuloita on väännelty joka asentoon, ilman tulosta. Termostaatin olen vaihtanu, ei vain auta. Lämmintä ei tule sen paremmin, vaikka kone on lämmin tai kylmä. Autossa ei ole ilmastointia. Ensimmäinen bemari niin vähä hukassa koko vehkeen kanssaKiitos jo etukäteen!
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Itekki voisin lainata tätä topiccia ku samaa asiaa. Eli mulla vika on että kuskinpuolelle puhaltaa lämmintä ylhäältä ja alhaalta mutta apukuskin puolelle ainoastaan kylmää. Oikealle puolelle vaikuttava säädin tuntuu löysältä, minkälainenha homma tuo on korjata, harmittaa jäi auto myymyttä eilen ton vian takia :(
E34 518i vm 1990E34 518i vm 1990
ex E30 320i vm 1987
Comment
-
-
Originally posted by teukkaa86 View PostItekki voisin lainata tätä topiccia ku samaa asiaa. Eli mulla vika on että kuskinpuolelle puhaltaa lämmintä ylhäältä ja alhaalta mutta apukuskin puolelle ainoastaan kylmää. Oikealle puolelle vaikuttava säädin tuntuu löysältä, minkälainenha homma tuo on korjata, harmittaa jäi auto myymyttä eilen ton vian takia :(
E34 518i vm 1990
Comment
-
-
Itse juuri korjailin emännän lämpöongelmaista -92 525:sta ja vesipumppu ja termari meni vaihtoon. Siinä samalla korjailin ja puhdistin vesiventtiilin(aiempi asentaja oli katkaissut toisen kelan käämilangat). Samalla testailin kasattujen venttiileiden toimivuuden. Kun paketin sain paikalleen mittasin vielä kiertovesipumpulle ja venttiileille tulevat piuhat. k-vesipumpulle ei tule jännitettä ja sulakkeet ehjät(varmaankin vika releessä).
Huvikseni vielä pesin syylärin kun se oli yltäpäältä likainen.
Kannattaa panostaa ilmaamiseen ja tarkistaa k-vesipumpun toimivuus. Itse tein 1,5l linsapullosta ja vanhasta jäähdyttimen korkista apuvälineen tuohon operaatioon. Aikaa meni jotain puolituntia mutta nyt tulee lämmintä.
Niin ja ohjeita ilmaamiseen täällä taitaa jo valmiiksi ollakkin
E90 320D
E30 318
E30 3XX
ex: E30 316, E21 315, E34 520, E24 628, E34 M5, E36 318ti, E36 316, E46 328CI
Comment
-
-
Lämmönsäätöjä yrittänyt saada tässä pikkuhijaa pelaa oikein. Potilas 525i -95 aut. ilmastoinnilla.
Onko noissa joku systeemi, että ei heti/koskaan puske tuulilasille kylmää, vaikka säädöt on täys kylmälle kaikki säädetty? Vaikka juuri niin, että ensin on ajettu 10 km lämmöt täys lämpimälle säädettynä ja sitten lyödään täys kylmälle.
Eli en taida saada nyt kylmää tuulilasille tulemaan. Kuuluuko sinne oikeasti tulla?
Tällä hetkellä kyllä jalkatiloista pahvit yms purettuna, siellä taitaa jotain haistelijoita yms mahdollisesti olla noissa nyt irti. Saattaa tietty nuokin jotain vaikuttaa. Ei ole vaan kehdannut kokonaan kasata ennen kun tietää että kaikki lähtee oikein toimimaan.
Mulla oli siis kojetaulu ja lämppärit kaikki irti kun yhden läpänsäätömuoviholkki oli rikki -> läpän säätö ei toiminut. (Kauhee homma mokoman pennin osan takia!)
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
Comment