Kaverin jäärata-auto 525nen jossa myös joku lastu on tehnyt pientä kiusaa kilpailutilanteessa kun saattaa yllättäen hukata tehonsa hetkellisesti juuri kriittisellä hetkellä, eli "normiajossa" pelaa mutta sitten kun on täysi hönkä päällä esim. 2lla kaasu pohjassa ja vaihdetaan kolmoselle niin tapahtuu täysi puutuminen hetkeksi kunnes taas tehot löytyy,ja saattaa paukauttaa putkessa siinä samalla..
Autossa putkisto yhdellä vaimentimella ja normihuollot tehty. Öljyt,bensansuodin jtsp.. Kun kaikki anturienliittimet käytiin läpi niin auto pelasi hetken hienosti mutta oireet palasi.. Ja nyt on tutkinnan alla releet jotka on lähellä päätietokonetta (en ny muista miksikä niitä sanottiin) koska niissä oli rasvaa ja selvää hionnan merkkiä.. Eli joskus näille jotain tehty,liekö lastutuksen aikaan (miten lie tuo lastutuskaan on toteutettu? Saako sitä mitenkään itse pois? Siis että olisi auton vakio ohjelma..?)
mutta onko ideoita? Pitäiskö nuo releet vaihtaa ja mistä sellaiset löytyis? Vai olisiko jotain muuta vikaa.. Esim. Bensapumppu loppumassa tjsp?
Autossa putkisto yhdellä vaimentimella ja normihuollot tehty. Öljyt,bensansuodin jtsp.. Kun kaikki anturienliittimet käytiin läpi niin auto pelasi hetken hienosti mutta oireet palasi.. Ja nyt on tutkinnan alla releet jotka on lähellä päätietokonetta (en ny muista miksikä niitä sanottiin) koska niissä oli rasvaa ja selvää hionnan merkkiä.. Eli joskus näille jotain tehty,liekö lastutuksen aikaan (miten lie tuo lastutuskaan on toteutettu? Saako sitä mitenkään itse pois? Siis että olisi auton vakio ohjelma..?)
mutta onko ideoita? Pitäiskö nuo releet vaihtaa ja mistä sellaiset löytyis? Vai olisiko jotain muuta vikaa.. Esim. Bensapumppu loppumassa tjsp?
Comment