Announcement

Collapse
No announcement yet.

535i nopeusmittarin korjaus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aamupala86
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 50
    • finland

    535i nopeusmittarin korjaus?

    Kellää infoo miten korjata nopeusmittari joka ei toimi?? Kattelin konkat ja näyttäa olevan kunnossa. Toimii toisel mittaril ja oli tarkotus vaihtaa ne nopeusmittarit päittäin mut nehän on ihan erilaisii piirisarjotukseltaa ja koko sisuskaluiltaa... :E Lyöminen mittaristoo vähä herättelee tota nopeusmittarii...
    Vika ei siis ole missään anturissa, kaikki muut pelaa, kulutus, trippi, yms.

    Oon koittanu ettii ohjeita mut ainut mitä oon löytäny on konkat ja ne on kyllä ehjät... Aattelin et jos jollaa ollu sama vika ja saanu korjattua niin miten?
  • pheno
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 1985
    • Tampere

    #2
    Tulee mieleeni ex e30:n mittaristo joka alkoi välillä pilkkimään. Pieni kopautus ja taas toimi vähän aikaa.

    Juotin kaikki epämääräisen näköiset uudestaan piirilevyltä ja sen jälkeen pelitti ongelmitta.

    Comment

    • aamupala86
      Bimmer Rookie
      • Jan 2012
      • 50
      • finland

      #3
      Kummta piirilevylt? Ton kun aukasen ni molemmin puolin on piirilevyt ja toi koko nopeusmittarimötikkä on tommonen irrotettava... :o

      Comment

      • pheno
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1985
        • Tampere

        #4
        Juotin siis e30 mittariston, joka on aikalailla simppelimpi kuin e34. Itse varmaan tutkisin ensin sen piirilevyn, jossa se nopeusmittarimötikkä on.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎