e 34 puhelin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aaapeli
    Newbiemmer
    • Dec 2007
    • 13

e 34 puhelin

Olen ennenkin kysellyt tästä alkuperäisen gsm puhelimen ongelmista.Olisko tietoo mikä vaivaa kun pin. kyselyn jälkeen tulee teksti " gerrat gesperrt leer " ja puhelin on kyllä toiminu kunnolla joskus vuosia sitten, mutta kun oli pari vuotta ilman korttia niin si ei enää toiminu uudella liittymällä.Puhelin on siis Siemens C 2000.:think
  • -Markus-
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2005
    • 1463
    • Ihan Savossa

Millä kortilla ei toimi? Onko koitettu useammalla operaattoreilla? Koita Soneraa ja Elisaa. Saattaa olla siitä kiinni että et ole 900 Mhz alueella. Puhelin tuskin on mallia "dual" jos orkkis e34 puhelin.

Ford Mondeo Mk3 STW
    VW E-Golf 2015
    BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

Comment

• Aaapeli
      Newbiemmer
      • Dec 2007
      • 13

Originally posted by -Markus- View Post
      Millä kortilla ei toimi? Onko koitettu useammalla operaattoreilla? Koita Soneraa ja Elisaa. Saattaa olla siitä kiinni että et ole 900 Mhz alueella. Puhelin tuskin on mallia "dual" jos orkkis e34 puhelin.
      Olen aiemmin koittanu saman aikakauden TeleFinlandin kortilla,kuin tuo puhelimen aiempikin kortti/liittymäkin oli ja silläkään ei toiminu, vaan teksti oli sama. Kortti on mulla käytössä samaisen auton Eberin ohjauksessa tälläkin hetkellä ja toimii kaikkialla.Sillon aikaisemmin puhelin toimi kyllä kohtuu hyvin, mitä ny siltojen alla tms. paikassa yleensä katkes puhelut.Nyt siihen olen kokeillu Saunalahtea ja Soneraa, laihoin tuloksin.

Comment

Working...
      X