memebuy23buy

Lohkolämmittimen asennus e34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #31
    Löytyskö tähän vastausta..

    Comment

    • ongelmalapsi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1062
      • Hämeenlinna

      #32
      itse asensin 325tds ilmastoinnilla... eikä tarvinnu purkaa mitään muuta kun putkisto alkupäästään... tulipellin viereiseen reikään piti laittaa defan ohjeiden mukaan ja siellä se on tosin auto vaihtunut jo 525tds jossa vielä enemmän tilaa...
      -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
      -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
      -Voimaa.com Ohjelmoinnit
      -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
      -Ilmastointi huolto alkaen 69€
      Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
      GMC Topkick C6500 rollback -95
      Ford F-350 4X4 Wrecker -97
      E46 330xiA -02
      Chrysler neon -99

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #33
        Originally posted by superb View Post
        En suosittelis, saattaa haitata huonolla tuurilla jäähdytydnesteen kiertoa varsin tehokkaasti...
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • bavaria:39
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 323
          • Kotka

          #34
          mitäs 730iA -86?
          Last edited by bavaria:39; 25-12-2006, 19:03. Reason: korjausta

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #35
            Originally posted by bavaria:39 View Post
            mitäs 730iA -86?
            Sama vastus, samat ohjeet.
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • Behemoth
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2006
              • 561

              #36
              Originally posted by Leka View Post
              No sulla ei sitten ainakaan ole E32/E34...
              No paikka johon asennin oli koneen pelkääjän puolella ja lähempänä vaihdelaatikkoa, en tarkemmin tiedä noita paikkojen numeroita. Ja auto E34 535.
              E66 730Ld LCI

              ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

              Comment

              • ankkuli
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 938
                • Hyvinkää

                #37
                Originally posted by Leka View Post
                Vaikka E34 535:een olis Defan ohjeessa ollut paikkana A1 proppu niin en olis silti sitä siihen yrittänyt laittaa, koska putkisto on muistaakseni aika hyvin tiellä ja muutenkaan ykköspaikkaan ei pääse vastusta kunnolla lyömään paikolleen.
                Putkiston ja muunkin konehuonejerjestelyn kannalta olisi A1 paikka paras, mutta kun kannatin on tiellä niin se on tiellä. Saatana kun piti taas mennä uskomaan ohjetta ja varaosamyyjää, eikä omaa arviota. Kolmonen on pakoputken takana ja johtokin jää jo lyhyeksi, joten jäljelle jääpi kakkonen. Kokeillaan huomenna uudestaan.

                bavaria:39: jos mahtuu koneen korvakkeen puolesta, niin E23:ssa paikka A1 (oikealla etummainen). E32:ssa kuten yllä.

                Edit: paikkaan A2 solahti, ja piuhakin riitti hyvin.
                Last edited by ankkuli; 26-12-2006, 18:10.
                Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

                Comment

                • Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

                  #38
                  Originally posted by Behemoth View Post
                  No paikka johon asennin oli koneen pelkääjän puolella ja lähempänä vaihdelaatikkoa, en tarkemmin tiedä noita paikkojen numeroita. Ja auto E34 535.
                  M30B34
                  sigpic

                  BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                  Comment

                  • 540iA Tapsa
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2005
                    • 97
                    • Kangasala

                    #39
                    e34 540i (M60) bemariin säteilijöiden asennus vie pari tuntia.. Kaikkine ihmettelyineen. Ei mikään paha homma tehdä.. hyvä (pieni kitainen) 12mm kiintoavain ja räikkä tarvii olla siinä hommassa. Johtojen asennus puskuriin/sisätilanpistokeeseen vie tietysti lisää aikaa..

                    Asensin kaverin autoon oman autoni lisäksi ja siihen asennus vei hieman yli tunnin. Ihan vain vinkiksi ku jossai täällä oli keskustelua, että on hankala asentaa
                    v8 koneeseen säteilijöitä.. höpö höpö sanon minä..
                    -kaikki alle 8-sylinteriset ovat vajaalla käyviä-

                    Auto: e46 330d manual touring -00
                    -ex: e38 740 iAL -96 4.4 steptronic, suomiauto
                    -ex: e34 525tds touring -94
                    -ex: e34 540iA
                    -ex: e30 318iS Alpinweiss II, m-technic, suomiauto

                    Moottoripyörät:
                    Yamaha R6 -01 kilpapyörä
                    KTM EXC-F 250 -08
                    ex: Honda VTR1000F FireStorm -01
                    ex: Yamaha YZF1000R Thunderace
                    ex: Gas Gas EC300
                    ex: Husqvarna CR125

                    Comment

                    • superb
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 2827

                      #40
                      Mistäs muuten ootte vedelly sisähaaran, kaikki onkin konehuoneessa valmiina... vois sen piuhan vetästä!
                      535ia -90

                      Comment

                      • Scitso
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2002
                        • 2818
                        • Kuusankoski

                        #41
                        Itelläni E34 touring -96 oli valmiina sopivan kokoinen läpivienti kumi lämppärin panssarikaapelille hanskalokeron takana, Tarvii tehdä vaan konehuoneen puolelle lämpösuojaan reikä.
                        E34 525i Touring -96 "Iris"
                        E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
                        E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
                        E46 328ia Sedan -98 "HOI"
                        E61 530d Touring -04

                        ex. E39 520ia Touring -98
                        ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
                        ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
                        ex. E28 520i -82

                        Comment

                        • superb
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 2827

                          #42
                          Originally posted by Scitso View Post
                          Itelläni E34 touring -96 oli valmiina sopivan kokoinen läpivienti kumi lämppärin panssarikaapelille hanskalokeron takana, Tarvii tehdä vaan konehuoneen puolelle lämpösuojaan reikä.
                          Täs -90 mallissa kyseistä läpivientiä ei taida olla? Vai tarkoititko jompaakumpaa näistä ->
                          Last edited by superb; 26-12-2006, 17:53. Reason: kuva

                          Comment

                          • Scitso
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2002
                            • 2818
                            • Kuusankoski

                            #43
                            Originally posted by superb View Post
                            Täs -90 mallissa kyseistä läpivientiä ei taida olla? Vai tarkoititko jompaakumpaa näistä ->
                            Tuo punanen se vois olla, mulla siinä oli kyl läpivientikumpikin. Tein siihen läpivientikumiin sopivan reijän kaapelille ja tyrkkäsin sisäpuolelta ruuvarilla läpi konehuoneen puolelle reijän.
                            E34 525i Touring -96 "Iris"
                            E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
                            E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
                            E46 328ia Sedan -98 "HOI"
                            E61 530d Touring -04

                            ex. E39 520ia Touring -98
                            ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
                            ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
                            ex. E28 520i -82

                            Comment

                            • O.K.
                              Moderator
                              • Nov 2003
                              • 4856
                              • Espoo

                              #44
                              Mun vuoden -93 autossa ei ilmeisesti ole ollut läpivientikumia. Laakkosella olivat tuon sisähaaroituksen kumminkin vetäneet siitä kohdasta, joka jää juuri ja juuri lattiamaton reunan alle (ilmeisesti tuo ylempi kohta?). Ja tiivistys oli tehty jollakin massalla.

                              Itse käytin tuota koloa hyväksi vetäessäni vakionopeussäätimen johtoja. Ja perään tiivistys Sikaflexillä.
                              Last edited by O.K.; 27-12-2006, 08:10.
                              Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
                              Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
                              E34 525i

                              Comment

                              Working...
                              X