- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Näkyykö mittariston keskusvalvonnan (Check Control, myöhemissä vaiheissa CC) viestikentässä sanomat oudolla kielellä jota et ymmärrä? Kielenvaihto ymmärrettävämmäksi on yksinkertainen toimenpide. Suomeksi noita viestejä ei valitettavasti saa, mutta kaikkihan me Englantia jotenkin ymmärrämme.
Myös ajotietokoneesta (myöh. OBC) löytyy kaikenlaisia piilotoimintoja mm. kielenvaihto.
OBC:n (ja myös CC:n) toiminnoista löytyy kattava sivu täältä.
OBC III/IV infoa löytyy myös täältä.
CC:n kielenvaihto:
-Käännä virta-avain I-asentoon (radioasento).
-Paina lämpömittarin vieressä olevaa nappia n.20 sek (#7 kuvassa). CC:n viestikenttään tulee jokin kielivaihtoehto.
-Toista edelläoleva niin kauan kunnes sopiva kieli löytyy.
Eli mittaristossa oikean puoleinen tatti, vasen on tripin nollaus tatti. Avain 1 asentoon ja paina sitä tattia pohjassa kunnes kieli vaihtuu.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Näkyykö mittariston keskusvalvonnan (Check Control, myöhemissä vaiheissa CC) viestikentässä sanomat oudolla kielellä jota et ymmärrä? Kielenvaihto ymmärrettävämmäksi on yksinkertainen toimenpide. Suomeksi noita viestejä ei valitettavasti saa, mutta kaikkihan me Englantia jotenkin ymmärrämme.
Myös ajotietokoneesta (myöh. OBC) löytyy kaikenlaisia piilotoimintoja mm. kielenvaihto.
OBC:n (ja myös CC:n) toiminnoista löytyy kattava sivu täältä.
OBC III/IV infoa löytyy myös täältä.
CC:n kielenvaihto:
-Käännä virta-avain I-asentoon (radioasento).
-Paina lämpömittarin vieressä olevaa nappia n.20 sek (#7 kuvassa). CC:n viestikenttään tulee jokin kielivaihtoehto.
-Toista edelläoleva niin kauan kunnes sopiva kieli löytyy.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Aikoinani taistelin tuon ongelman kanssa.
Vaikka kuinka pitkään painoi nappia niin ei vaihtanut kieltä.
Sitten vedin sen napin ulkopuolisen osan pois ja painoin pelkkää tankoa niin kieli vaihtui.
Jostain syystä ei painunut nappi tarpeeksi syvään.
Siis tiedoksi jos jollain on joskus samaa ongelmaa
BMW e61 545 -05 Touring
Ex. BMW e39 540 -97 Touring
Ex. BMW e34 530 V8 -93 Touring
Ex. BMW e34 520 -88
Aikoinani taistelin tuon ongelman kanssa.
Vaikka kuinka pitkään painoi nappia niin ei vaihtanut kieltä.
Sitten vedin sen napin ulkopuolisen osan pois ja painoin pelkkää tankoa niin kieli vaihtui.
Jostain syystä ei painunut nappi tarpeeksi syvään.
Siis tiedoksi jos jollain on joskus samaa ongelmaa
Aikoinani taistelin tuon ongelman kanssa.
Vaikka kuinka pitkään painoi nappia niin ei vaihtanut kieltä.
Sitten vedin sen napin ulkopuolisen osan pois ja painoin pelkkää tankoa niin kieli vaihtui.
Jostain syystä ei painunut nappi tarpeeksi syvään.
Siis tiedoksi jos jollain on joskus samaa ongelmaa
Mulla jumitteli kanssa, mut läksi toimimaan kun tarpeeksi kovaa painoi = palo hermot.
Comment