Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525 nykii kiihdyttäessä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Looso
    Bimmer Rookie
    • Mar 2011
    • 137
    • Lahti

    E34 525 nykii kiihdyttäessä

    - nykii kylmänä ja lämpimänä
    - ilmamassamittari vaihdettu
    - venttiilikopan tiiviste vaihdettu
    - tulpat vaihdettu
    - puolissa ei halkeamia
    - bensanpaine OK

    Voiko lambda-anturi vaikuttaa nykimiseen? :think
    Käyttis 530d e61 2004

    Ex.
    e34 518i '90
    e34 520 '88,
    e34 525 '92,
    e30 318 '90,
    e34 520 '89,
    e34 525tds '94
    e36 323 '97
    e34 540 '94
    e34 535 '89
    e39 523 '98
    e38 735i '98
    E39 530d "98
    E28 520 "84
    E34 535 "89
    E39 530d "00
    E38 740 "98
    E46 318 "01
    Yms.
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16357
    • Leppävirta

    #2
    Voi vaikuttaa.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • ^alexi^
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2009
      • 258
      • Kemi

      #3
      Oleks tutkinu tarkasti sen imuputken haitari osan? Itelle se otti ja halkes niin siitä alkoi nykiminen kiihdyttäessä..

      Comment

      • atte.o
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2009
        • 894
        • haukipudas

        #4
        Nokka-akselin asentotunnistin.Kampiakselin asentotunnistinki saattaa hajota silleen,että alkaa nykimään.Lue vikakoodit
        E61 M-sport

        Comment

        • Looso
          Bimmer Rookie
          • Mar 2011
          • 137
          • Lahti

          #5
          Originally posted by ^alexi^ View Post
          Oleks tutkinu tarkasti sen imuputken haitari osan? Itelle se otti ja halkes niin siitä alkoi nykiminen kiihdyttäessä..
          Joo se on tutkittu myös mutta unohtu listata!
          Käyttis 530d e61 2004

          Ex.
          e34 518i '90
          e34 520 '88,
          e34 525 '92,
          e30 318 '90,
          e34 520 '89,
          e34 525tds '94
          e36 323 '97
          e34 540 '94
          e34 535 '89
          e39 523 '98
          e38 735i '98
          E39 530d "98
          E28 520 "84
          E34 535 "89
          E39 530d "00
          E38 740 "98
          E46 318 "01
          Yms.

          Comment

          • FünfZweiFünf
            Bimmer Rookie
            • Apr 2011
            • 43
            • Mänttä-Vilppula

            #6
            Niinku varmaan oot jo täältä lueskelluki, ni nykimiseen voi olla pirun monta eri syytä. Osan ootki jo rajannu pois...

            Kannattaa ne vikakoodit kattoa eka. Sieltä saattaa hyvinki löytyä vinkkiä mistä vikaa kannattaa ettiä. Jos ei oo ittellä tai tutuilla laitetta vikakoodin lukuun eikä halua korjaamoa rikastuttaa, niin kannattaa askarrella ite vikakoodivalo. Ei oo paha homma. Siihen löytyy ohjeita täältä:


            Ittellä ('91 525) nykiminen johtui siitä että välillä yksi pytty putosi pois pelistä. Joka johtui siitä että ykköspytyn suuttimelta hävisi välillä ohjausmaadoitus eli suutin ei aina antanut bensaa. Syypää oli viallinen Motronic.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎