Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä alustasarja e34 535?
Collapse
X
-
loppujenlopuksi ei jää keulimaan, vakionakaan. takakaaret vaan tulee alemmas. ei muuta kun nostaa 30mm kaarta ylemmäs, nii ei "keuli" enää.
-
-
Näyttäisi olevan yleiset alusta keskustelut. Itelle pitäs vaihdella vähän jämäkämpää säädettävää alle. Onko kenelläkään heittää ehdotuksia? Kivikova reki sais ollaBC Racingia katsonut ja jokuhan niitäkin on kehunut
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rikke_ View Postitte tilasin Futurez:ilta D2:sen alusta setin, tossa street-versiossakin tuntuu olevan jo niin helvetisti säätöjä joka suuntaan että pitäis riittäätosin se maksoi noin 900eur:think
Leave a comment:
-
-
itte tilasin Futurez:ilta D2:sen alusta setin, tossa street-versiossakin tuntuu olevan jo niin helvetisti säätöjä joka suuntaan että pitäis riittäätosin se maksoi noin 900eur:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mäkki View Posthttp://i8.aijaa.com/b/00041/9943137.jpg
55/35 Weitecin setti, pullakumit. Aika tasapainonen ettei keuli. Huomaa toki tunkin kanssa että on edessä matalampi. Itse tykkään
Leave a comment:
-
-
55/35 Weitecin setti, pullakumit. Aika tasapainonen ettei keuli. Huomaa toki tunkin kanssa että on edessä matalampi. Itse tykkään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Olpppae View PostJoo, tilasin KW:n 55/35 alustasarjan nii kerron sitte tänne että miten istuuJää varmasti pahasti keulimaan.... Käykö e30 etujouset e34? ku olis yhet 6-syl Weitecin -60mm madaltavat jouset ylimääräsenä niin jos ne heittäis sinne kw:n iskareiden kanssa:think
E: Mulla on farkussa edessä FK:n -60mm jouset ja takana vakio nii on ainaki omaa silmää miellyttäväLast edited by Agee-; 05-04-2012, 09:27.
Leave a comment:
-
-
Täältä olis löytynyt käyttämätön pari kw:etuiskareita missä liikevara n.10cm ja käyttämätön madallusjousisetti myös. Noilla olis varmaan ainakin 100mm keula tippunut.
Olisko se jo liian matalaksi mennyt...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by korhone_ View PostEikös Olppaella oo hakusessa koko setti, eli iskarit + vieterit?Jää varmasti pahasti keulimaan.... Käykö e30 etujouset e34? ku olis yhet 6-syl Weitecin -60mm madaltavat jouset ylimääräsenä niin jos ne heittäis sinne kw:n iskareiden kanssa:think
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
Leave a comment: