eli auto on e34 korilla ja alunperin 520 mutta vaihdettu 525 kone. Nyt sitte hajos laatikko. Voiko olla että on jätetty toi 520 laatikko joka ei sitte kestä isomman konee tehoja? mutta asiaan. Eli laatikko pitää todella kovaa roihinaa ja kolinaa ajettaessa. Vaihteet pysyy normaalisti päällä ja kytkin toimii normaalisti, mutta pitää kovaa ääntä ja tulee laatikosta. Ja kun kytkimen painaa pohjaan niin tuntuu että vaihde jäis vähän päälle.. Mistä johtuu tämmönen ja apua tarttis nopeasti..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
laatikkovikaa apuja
Collapse
X
-
Taitaa olla kolmenepassakin sama loota noitten kaks ja 2.5 litrasten pannujen perässä? Jos kykä irrottaa paskasti, niin vois kuulostaa joltain työsylkkävialta, tosiaan se taas ei selitä tuota kolinaa ja pauketta.. Vauhtipyörä? Kaliseeko liikkeellelähdössä pienillä kierroksilla? Pieni nykiminen voi olla normaalia, mutta jos kalkattaa, niin todnäk vauhtis paskana (jos siis M50 ja kaksoismassa tässä)?
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
aikasemmin ennen tätä ei kuulunu kolinaa ajossa vaan laatikko kolisi aina jos auto oli paikallaan vapaalla ja kun päästi kytkimen ylös niin kuului Semmonen pamaus ja alko rallattaa. Nyt tätä ei enää kuulu...siis pitää ääntä aina kun vaihde on kytkettynä, eli kun kytkin on ylhäällä. Ja ite mietin että voisko olla kytkimessä vika mutta kun vaihteet ei kuitenkaan luista jne. toi vauhtipyörä vois olla aika looginen selitys tälle. No mutta ei Kai tää selviä muuten kun ottamalla laatikon irti ja katsomalla. Siihenkin hommaan saa antaa vinkkejä yms, mitä kannattaa tarkistaa ja näin?
Comment
-
Comment