Osaisko kukaan valaista että mitähän ois mahollisesti mennyt koneesta, sylkäs nesteet pihalle, ei lähde enää käyntiin ja metallihilettä öljykorkissa. kannentiiviste? Ja paljonko maksais täydellinen kone remontti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koneremonttia 525i
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw_e34_525 View PostOsaisko kukaan valaista että mitähän ois mahollisesti mennyt koneesta, sylkäs nesteet pihalle, ei lähde enää käyntiin ja metallihilettä öljykorkissa. kannentiiviste? Ja paljonko maksais täydellinen kone remontti?
EDIT: et kertonut onko sinulla M20 vai M50 moottori- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Originally posted by Axum View PostSehän selviää vain aikaisemalla kone, mutta satavarmasti metallihile on levinnyt joka paikkaan ja tehnyt tuhojaan joten varmasti fiksummaksi ja halvemmaksi tulee ostaa vaihto moottori jostain purku autosta ja tehdä siihen perushuollot.
EDIT: et kertonut onko sinulla M20 vai M50 moottori
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e34_525 View PostM50 kone
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e34_525 View PostOsaisko kukaan valaista että mitähän ois mahollisesti mennyt koneesta, sylkäs nesteet pihalle, ei lähde enää käyntiin ja metallihilettä öljykorkissa. kannentiiviste? Ja paljonko maksais täydellinen kone remontti?
jos itselläsi pysyy avain kädessä, niin suosittelen lämpimästi vaihtomoottoria.
homma ei ole sinänsä vaikea vaikket olisi koskaan moottoria vaihtanut,
työkaluja ja autotallia tämä homma jo vaatii.
jos tilat on ja työkaluja on niin rohkeasti vain auton kimppuun.
jos ulkopuolisella homman suunnittelit teettäväsi niin vaihto ehdot ovat
-kaveri tekee kanssasi huokeaan hintaan
-ostat uuden saman koppaisen ja saat vanhasta siihen osia
-myyt koko raadon ja ostat mitä ikinä haluat.
ihan vain mielen kiinnosta kyselen kuinka arvokkaasta autosta
puhumme.. :think:Jos jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia,
...niin kävelisimme käsillä.
BMW 520ia e28 -84
BMW 525TDSA Touring e39 -98
ex. BMW 525TDSA Touring e34 -95
ex. Ford Sierra 2.0 DOHC -90
Comment
-
-
Originally posted by Rajatila View Posttoi metalli hile kuulostaa vakavalta.. :think:
jos itselläsi pysyy avain kädessä, niin suosittelen lämpimästi vaihtomoottoria.
homma ei ole sinänsä vaikea vaikket olisi koskaan moottoria vaihtanut,
työkaluja ja autotallia tämä homma jo vaatii.
jos tilat on ja työkaluja on niin rohkeasti vain auton kimppuun.
jos ulkopuolisella homman suunnittelit teettäväsi niin vaihto ehdot ovat
-kaveri tekee kanssasi huokeaan hintaan
-ostat uuden saman koppaisen ja saat vanhasta siihen osia
-myyt koko raadon ja ostat mitä ikinä haluat.
ihan vain mielen kiinnosta kyselen kuinka arvokkaasta autosta
puhumme.. :think:
EDIT: vm -96 touringLast edited by Bmw_e34_525; 25-04-2012, 12:40.
Comment
-
-
Jos se on 96 toukka niin silloihan se on jo M52 motilla?
Hintaahan näille tuppaa tulee vähintään tonni liikkessä vaikka kannentiivisteen vaihdolla selviäsi kun tuossa käsittääkseni tarvitsee vanos ajoitus työkalut jota ei löydy joka pajalta.
Eli moottorin vaihto järkevin kuuloisin, kannattaa itse vilkasta ainakin tuonne venttiilikopan alle että miltä näyttää :thinkCitroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e34_525 View PostNo sen verta hinnakkaasta että 2800e maksoin ite tosi siisti nahkasisustat jne..
EDIT: vm -96 touring
niin kansipaffi n.90e
kannen pultit n.45e
kannen plaanaus ja tarkastus n.70e
termostaatti 15e
öljyt ja suodattimet 80e
vesipumppu n.130e (oem)
käyttöhihnat ja uudet rullat ja kiristin n.90e
ja vielä pieni info että kyse oli m51 diesel koneesta..
että tollasen paukun saa helposti menemään ku rupeaa vanhaa korjaamaan..
tosin kysyit täydellisen hintaa niin heitän arvioksi n.800e-1600e itse tehtynä... :think (voi olla ihan päin honkia)
luutavasti hyvä vaihtokone on parempi ratkaisu..
kysyn nyt vielä et meinaatko teettää vai tehdä itse?Jos jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia,
...niin kävelisimme käsillä.
BMW 520ia e28 -84
BMW 525TDSA Touring e39 -98
ex. BMW 525TDSA Touring e34 -95
ex. Ford Sierra 2.0 DOHC -90
Comment
-
-
Originally posted by Betrunken View PostJos se on 96 toukka niin silloihan se on jo M52 motilla?
Hintaahan näille tuppaa tulee vähintään tonni liikkessä vaikka kannentiivisteen vaihdolla selviäsi kun tuossa käsittääkseni tarvitsee vanos ajoitus työkalut jota ei löydy joka pajalta.
Eli moottorin vaihto järkevin kuuloisin, kannattaa itse vilkasta ainakin tuonne venttiilikopan alle että miltä näyttää :think
Jos jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia,
...niin kävelisimme käsillä.
BMW 520ia e28 -84
BMW 525TDSA Touring e39 -98
ex. BMW 525TDSA Touring e34 -95
ex. Ford Sierra 2.0 DOHC -90
Comment
-
-
Originally posted by Rajatila View PostKäsittääkseni e34 ei ole tehtaalta laitettu M52 konetta keulille..
http://www.bmwclub.fi/fi/cars/e34/index.html
Näin taas opittiin uutta E34 rintamalta ja kohta voi lähtee kaveria piinaa näilläCitroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by Rajatila View Postno itse tein toukkaani kansirempan niin massia kului..
niin kansipaffi n.90e
kannen pultit n.45e
kannen plaanaus ja tarkastus n.70e
termostaatti 15e
öljyt ja suodattimet 80e
vesipumppu n.130e (oem)
käyttöhihnat ja uudet rullat ja kiristin n.90e
ja vielä pieni info että kyse oli m51 diesel koneesta..
että tollasen paukun saa helposti menemään ku rupeaa vanhaa korjaamaan..
tosin kysyit täydellisen hintaa niin heitän arvioksi n.800e-1600e itse tehtynä... :think (voi olla ihan päin honkia)
luutavasti hyvä vaihtokone on parempi ratkaisu..
kysyn nyt vielä et meinaatko teettää vai tehdä itse?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e34_525 View PostTuttu korjaa autoja ja ennenki rassannu nuita minun ropposia, että tutulla laitattasin
Koneen vaihtoon kuluu noin 23 tuntia kahdelta äijältä.
ammattilainen tekee ehkä nopeenpaa.
itsekku olen sähkömies ja apurina auton omistaja (autofiksaaja)
hommana erittäin simppeli..Jos jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia,
...niin kävelisimme käsillä.
BMW 520ia e28 -84
BMW 525TDSA Touring e39 -98
ex. BMW 525TDSA Touring e34 -95
ex. Ford Sierra 2.0 DOHC -90
Comment
-
Comment