Elikkä elikkä, vuosia mainiosti palvellut ämmäläinen päätti tuossa reilu kuukausi sitten olla käynnistymättä kun kauppaan olin aamulla lähdössä. Pyörittää kyllä, mutta ei edes lupaa.
Kipinää on katsottu ja vaikuttaisi siltä, että ei tule, ainakaan ykköspyttyyn.
Bensaa vaikuttaisi tulevan, sillä se "bensakello" mikä on siinä moottorin päällä tirskautti bensaa kun pantaa löysäsi ja vähän sitä liikutti, bensa haisee myös pakarissa pyöritettäessä sekä siellä sylinterissä kun se tulppa oli irti...
Kaikki sulakkeet sun muut on käyty läpi.
Vielä kuin ihan vittuillakseen niin yksi päivä se hörähti käyntiin aivan normaalisti, sammua tupsahtaakseen kuin saunalyhty 5-10s päästä. Tämän jälkeen ei ole vastaavaa tehnyt.
Kampiakselin asentotunnistimen vastuksen mittasin, se oli megaoomeissa, nokan tunnistimessa kiloomeissa. Semmonen kutina on takapuolessa, että tuo kampiakselin asentotunnistin olisi palanut poikki?
Uudesta pyytävät 150e parissa alan liikkeessä joista kyselin sitä. E39 mallin vastaava osa maksaa originalina 50 euroa eBayssä mutta en ole e34:seen löytänyt.
Jos kenelläkään on tämmöistä ylimääräistä anturia jossain tallin nurkissa lojumassa, ja tahtoisi sen vaihtaa euroiksi, niin eikun viestiä tulemaan
ps. on muuten vittumaisessa paikassa tuo anturi!
Jos joku s38b38 omistaja viitsisi tuon oman anturinsa vastuksen mitata niin olisin todella kiitollinen, liitinhän on siinä ihan moottorin edessä sen suojamuovin alla joka lähtee irti yhdellä pultilla edestä päin. Sen vieressä on identtiseltä näyttävä nokan asentoanturin liitin ja joku kolmas liitin mistä en tiedä mikä on eikä näytä samanlaiseltakaan
Kaikki apu tervetullutta ja varsinkin korjaukset jos selittelen omiani, kaikki tämä perustuu päättelyyn ja tarkasteluun, ei tietoon
Kipinää on katsottu ja vaikuttaisi siltä, että ei tule, ainakaan ykköspyttyyn.
Bensaa vaikuttaisi tulevan, sillä se "bensakello" mikä on siinä moottorin päällä tirskautti bensaa kun pantaa löysäsi ja vähän sitä liikutti, bensa haisee myös pakarissa pyöritettäessä sekä siellä sylinterissä kun se tulppa oli irti...
Kaikki sulakkeet sun muut on käyty läpi.
Vielä kuin ihan vittuillakseen niin yksi päivä se hörähti käyntiin aivan normaalisti, sammua tupsahtaakseen kuin saunalyhty 5-10s päästä. Tämän jälkeen ei ole vastaavaa tehnyt.
Kampiakselin asentotunnistimen vastuksen mittasin, se oli megaoomeissa, nokan tunnistimessa kiloomeissa. Semmonen kutina on takapuolessa, että tuo kampiakselin asentotunnistin olisi palanut poikki?
Uudesta pyytävät 150e parissa alan liikkeessä joista kyselin sitä. E39 mallin vastaava osa maksaa originalina 50 euroa eBayssä mutta en ole e34:seen löytänyt.
Jos kenelläkään on tämmöistä ylimääräistä anturia jossain tallin nurkissa lojumassa, ja tahtoisi sen vaihtaa euroiksi, niin eikun viestiä tulemaan

ps. on muuten vittumaisessa paikassa tuo anturi!
Jos joku s38b38 omistaja viitsisi tuon oman anturinsa vastuksen mitata niin olisin todella kiitollinen, liitinhän on siinä ihan moottorin edessä sen suojamuovin alla joka lähtee irti yhdellä pultilla edestä päin. Sen vieressä on identtiseltä näyttävä nokan asentoanturin liitin ja joku kolmas liitin mistä en tiedä mikä on eikä näytä samanlaiseltakaan
Kaikki apu tervetullutta ja varsinkin korjaukset jos selittelen omiani, kaikki tämä perustuu päättelyyn ja tarkasteluun, ei tietoon

Comment