Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 selkänojan kallistussäätö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kentsu
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 1397
    • Tuusula

    E34 selkänojan kallistussäätö

    Elikkäs sellanen onkelma kun tuo kuskinpenkin manuaalinen selkänojan kallistuksen säätö ei jaksa jousivoimalla palauttaa selkänojaa pystyynpäin. Jos esim. satunnainen kuljettaja erehtyy kiskaisemaan selkänojan säätökahvasta niin selkänoja kaatuu alta taaksepäin (suht ikävää ainakin ajon aikana).
    Onkos kokemuksia noiden "palautusjousien" vaihtamisesta, paha homma?
    Ex: 523iA '97, 520iA '89
    /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
  • juhape
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2004
    • 321
    • Pieksämäki

    #2
    Kaasujouset on ainakin minun autossa. Helppo ne on vaihtaa kun ottaa penkin ensin irti.
    Ennen penkin irroitusta muista irroittaa se turvavyön korkeuden säätömekanismin vaijeri penkin rungosta irti.
    -BMW 530d Touring -14 LCI
    -Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
    -Zetor 6245-89
    -David Brown 996 -76
    -MF 35 -58
    -Tunturi Super Sport -85
    -Tunturi Super Sport -77

    Comment

    • Kentsu
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 1397
      • Tuusula

      #3
      Originally posted by juhape
      Kaasujouset on ainakin minun autossa. Helppo ne on vaihtaa kun ottaa penkin ensin irti.
      Ennen penkin irroitusta muista irroittaa se turvavyön korkeuden säätömekanismin vaijeri penkin rungosta irti.
      Oukei, tänks. Kyseessä lienee tuo räjäytyskuvan osa nro 7. Kävisköhän joku biltema-mallin kaasujousi.. ja penkki on vissiin pakko sit irrottaa?
      Ex: 523iA '97, 520iA '89
      /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎