Auto ajettu toimivana talliin, irrotettiin etuoven johtosarja yms ja takapuskuri. Sitten pois ajettaessa kävi näin:
Noh asiaa ihmeteltiin aina kun jaksettiin, joka tulpalla kipinä ja hajusta päätelleen bensaakin sain. Noh virranjakajan kannet jne purettin ja jakopään kansikin jo auki ja todettiin jotta jakokin on OK. Noh tuossa sitten yhtäkkiä aattelin purkaa koko jakopään et jos sielä ois jossain jotain outoa tms, niin tulikin vastaan tämmönen pikku juttu



Ilmankos kävi vähän hassusti kun sytytys missä milloinkin sattu olemaan
Mutta sitten aiheeseen liittyen kysymyski, eli:
Minulla on vanhasta koneesta se erimallinen triggeripyörä, joka on siis vain semmonen metallilimppu, ja siinä oli muistaakseni sama anturiki aikanaan paikallaan, mutta sen muistan et se oli eri paikassa kii. Nyt anturi oli tuossa kompuran yläpuolella, ja muistelisin et sillä pyöreellä limpulla se oli jossain siellä vastakkaisella puolella konetta kii, oliskos jollain kuvaa siitä miten se anturi sillon kuuluu olla?
Noh asiaa ihmeteltiin aina kun jaksettiin, joka tulpalla kipinä ja hajusta päätelleen bensaakin sain. Noh virranjakajan kannet jne purettin ja jakopään kansikin jo auki ja todettiin jotta jakokin on OK. Noh tuossa sitten yhtäkkiä aattelin purkaa koko jakopään et jos sielä ois jossain jotain outoa tms, niin tulikin vastaan tämmönen pikku juttu




Ilmankos kävi vähän hassusti kun sytytys missä milloinkin sattu olemaan

Mutta sitten aiheeseen liittyen kysymyski, eli:
Minulla on vanhasta koneesta se erimallinen triggeripyörä, joka on siis vain semmonen metallilimppu, ja siinä oli muistaakseni sama anturiki aikanaan paikallaan, mutta sen muistan et se oli eri paikassa kii. Nyt anturi oli tuossa kompuran yläpuolella, ja muistelisin et sillä pyöreellä limpulla se oli jossain siellä vastakkaisella puolella konetta kii, oliskos jollain kuvaa siitä miten se anturi sillon kuuluu olla?
Comment