Mut suodatin on tankin päässä ja siin on välissä muutama metri putkea mistä sitä paskaa voi irrota, ja en kyl tost bensapumpusta tiiä, tuntuis käyvän rikkaalla. Pumpun surinan kuulee kyllä auton ulkopuolelta mut ei se rikkinäiseltä kuulosta, paineet vois tietty kattoa jos se pumppu vaikka vetelis viimeisiään
Lambda ei vaikuta täyskaasulla, eikä se pyttyjä pois pelistä heitä, ehkä ajoittain pienenä rykimisenä ja tyhjäkäynnillä ja ihan sen takia kun seokset pielessä.
M50 suuttimet ei mitenkään liian isot ole. Paremmat ne on paremman suihkukuvion takia.
Jos se samalla tavalla rötää kokoajan niin eikö vaikuttais siltä että yks sylinteri kokoajan pois pelistä? Voisko jossain suuttimessa vaan olla vika?
Kunhan mutuilen, viisaammat korjatkoon ja auttakoon lisää
Lastu ja lambda tekee tollasia oireita,ja etenkin telvella. tulpat nokistuuu ja se alkaa röhkimäää ja röpsöttämään vajailla... pikkuveljen m20ppi nokesi 3.5 monireikäsillä suuttimilla aika urakalla tulppia ..
tänää nyt sit otin suuttimet irti ja putsailin niitä sen mitä pystyin, myös bensakiskon putsasin paineilmalla parhaani mukaan huomasin että yhdestä suuttimesta puuttus siitä kärjestä joku muovinen paska, mut totesin ettei se sellasta kaipaa.. ja sit ihmetyttää et mikähän boksi on siinä melkee pakosarjaa vastapäätä? lähtee muutama johto ja mulla on siihen tehty jotain ihme virityksiä, laitan kuvan vielä selventämään. mut nyt tosiaan ainakin töistä himaan toimi oikein hyvin. =)
huomasin että yhdestä suuttimesta puuttus siitä kärjestä joku muovinen paska, mut totesin ettei se sellasta kaipaa..
Lainataanpas tätä topikkia Eikö se tarvi sitä muovista "nokkaa"? Ite tänää irrotin imusarjan nii tipahti yhestä suuttimesta tuo muovi, joka oli halki eikä pysy enää paikoillaan.
Lainataanpas tätä topikkia Eikö se tarvi sitä muovista "nokkaa"? Ite tänää irrotin imusarjan nii tipahti yhestä suuttimesta tuo muovi, joka oli halki eikä pysy enää paikoillaan.
eiköhän asia oo niin että tuskin ne tehtaal sinne koneesee kauhean paljon turhia osia on laittanu:think
eiköhän asia oo niin että tuskin ne tehtaal sinne koneesee kauhean paljon turhia osia on laittanu:think
Varmasti niinkin, mutta kyseessä muutaman satasen työ auto ja tarvis tänään ajoon, eikä tota osaa ilmeisesti saa mistään erikseen. Ei viittis uutta suutinta hommata, jos tuo osa ei aivan välttämätön oo.
Varmasti niinkin, mutta kyseessä muutaman satasen työ auto ja tarvis tänään ajoon, eikä tota osaa ilmeisesti saa mistään erikseen. Ei viittis uutta suutinta hommata, jos tuo osa ei aivan välttämätön oo.
no jokainen taaplaa tyylillään... eipä nuo suuttimet niin kalliita oo ja varmasti löytyy tuolta myydään osia osiolta.
no jokainen taaplaa tyylillään... eipä nuo suuttimet niin kalliita oo ja varmasti löytyy tuolta myydään osia osiolta.
Näin on, yleensä itsekkin laitan mielellän autot viimmesen päälle ja hyvillä osilla, mutta tarvin autoa kuitenki heti, eikä sen suurempaa motivaatiota tuohon autoon ole.
Auto kuitenkin nyt ajossa ilman tuota muovia. En huomannut ajossa mitään erikoista, eli en nyt viitsinyt alkaa metästämään tuota suutinta tuohon, vaikka tiedän, että ois varmasti löytyny edullisestikkin.
Niin ja jos ongelmia tulee niin äkkiäkös tuohon yhden suuttimen vaihtaa.
Morjesta! ei jaksa avata uutta topikkia joten kysästään tässä. eli e30 b20m25 ilmeny semmonen "vika" juurikin, että ajossa korkeilla kierroksilla alkaa "pätkyttään" mutta kun paikallaan kokeilee ettei oo vetoja niin ei mitään.
syttyyn vaikuttaa mutta kysytään viisaammilta
BMW e30 320 Toukka -88
SAAB 900
ex BMW 316i e30 Tourinki
BMW 518i e34 -92
BMW e32 735 IA -88
BMW e34 520 -94
BMW e36 316 -92
BMW e30 316 1.8 -87
Comment