-Lasienpyyhkimet ei toimi, mitenkä näissä bemareissa käy nuo viikset toisiinsa? ja mistä niitä sais suht halvalla? Ja mikä näissä yleensä menee särki, jos sitä vaikka ensiks yrittäis korjailla?
- Joutuu starttuuttamaan joskus aika pitkään, joskus lähtee paremmin käyntiin kun pumppaa kaasua. Ja käy todella tasaisesti, joten voisko olla bensansuodatin yms, joku vaihtokunnossa?
- Mitenkä saa varmaksi tiedon että autossa on lukkoperä? esim, jos on tuo normi 25% kitkalukko, niin onko siellä minkälaista tekstiä perässä?
- Minkälaiset johdot/liittimet tulee ikkunanpesunestemoottorille?
- Ja mikä sieltä mittaristosta yleensä menee kun minulla ei toimi kierros, eikä kulutusmittari Silloin tällöin saattaa jonkin aikaa kierrokset näkyvä
Tosiaan olen uus bemaristi enkä oikein osaa käyttää tätä foorumia
Kiitos ja kumarrus kaikille jotka osaa jotain sanoa
- Joutuu starttuuttamaan joskus aika pitkään, joskus lähtee paremmin käyntiin kun pumppaa kaasua. Ja käy todella tasaisesti, joten voisko olla bensansuodatin yms, joku vaihtokunnossa?
- Mitenkä saa varmaksi tiedon että autossa on lukkoperä? esim, jos on tuo normi 25% kitkalukko, niin onko siellä minkälaista tekstiä perässä?
- Minkälaiset johdot/liittimet tulee ikkunanpesunestemoottorille?
- Ja mikä sieltä mittaristosta yleensä menee kun minulla ei toimi kierros, eikä kulutusmittari Silloin tällöin saattaa jonkin aikaa kierrokset näkyvä
Tosiaan olen uus bemaristi enkä oikein osaa käyttää tätä foorumia
Kiitos ja kumarrus kaikille jotka osaa jotain sanoa
Comment