Yritin haulla löytää ratkaisua,mutta en löytänyt
Eli ongelma on seuraavanlainen:
Suditin(tyhmää tiedän) paikoiltaan lähtien vesikelillä n.100m jonka jälkeen perästä alkoi kuulua hakkaavaa ääntä moottorijarrutuksella,ei kuulu kun veto on päällä,kuuluu myös vapaalla.
Ääni on sellainen terävä naputus joka yllättäen nopeutuu nopeuden kasvaessa.Jos en kuvittele,niin tuntuisi kuuluvan oikealta.
Tie oli märkä koko matkan ja ei ottanut äkillisesti pitoja missään vaiheessa.
Perä oli kuiva kun sitä seuraavana päivänä nosturilla tarkastelin,mutta eilen katsoin uudestaan ja perämurikka oli öljyinen.Autoa on varovaisesti siirrelty rikkoontumisen jälkeen.
Mitähän sieltä nyt meni,vetari?murros?joku kardaanin tukilaakeri?vaiko koko perkeleen perä??!!
En tunne bemareiden perärakennetta yhtään joten neuvot olisivat nyt tarpeen.Ja jos sieltä joku edellisistä meni niin onko hankala vaihtaa ja paljonkohan mahtaisi maksaa.Sen tiedän että perän saisi n.400-500e
Auttakaa urpoa!!!Kiitoksia jo etukäteen!!!
Eli ongelma on seuraavanlainen:
Suditin(tyhmää tiedän) paikoiltaan lähtien vesikelillä n.100m jonka jälkeen perästä alkoi kuulua hakkaavaa ääntä moottorijarrutuksella,ei kuulu kun veto on päällä,kuuluu myös vapaalla.
Ääni on sellainen terävä naputus joka yllättäen nopeutuu nopeuden kasvaessa.Jos en kuvittele,niin tuntuisi kuuluvan oikealta.
Tie oli märkä koko matkan ja ei ottanut äkillisesti pitoja missään vaiheessa.
Perä oli kuiva kun sitä seuraavana päivänä nosturilla tarkastelin,mutta eilen katsoin uudestaan ja perämurikka oli öljyinen.Autoa on varovaisesti siirrelty rikkoontumisen jälkeen.
Mitähän sieltä nyt meni,vetari?murros?joku kardaanin tukilaakeri?vaiko koko perkeleen perä??!!
En tunne bemareiden perärakennetta yhtään joten neuvot olisivat nyt tarpeen.Ja jos sieltä joku edellisistä meni niin onko hankala vaihtaa ja paljonkohan mahtaisi maksaa.Sen tiedän että perän saisi n.400-500e
Auttakaa urpoa!!!Kiitoksia jo etukäteen!!!
Comment