Paljon on turinoita ollu tästä M60:n remmiahtamisesta, mutta ei sattunut silmään kenenkään kokemuksia yhdistelmästä SC + M60 + automaattilaatikko. Onkohan se sama unohtaa suosiolla automaatin kohdalla tämä SC vai kestääkö lootassa rojut? Tietenki kaikenhan saa rikki jos haluaa....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
remminahdin vs tomaattiloota
Collapse
X
-
Originally posted by imppa81 View PostPaljon on turinoita ollu tästä M60:n remmiahtamisesta, mutta ei sattunut silmään kenenkään kokemuksia yhdistelmästä SC + M60 + automaattilaatikko. Onkohan se sama unohtaa suosiolla automaatin kohdalla tämä SC vai kestääkö lootassa rojut? Tietenki kaikenhan saa rikki jos haluaa....
Ei manuaalikaan kaikkea kestä.
SC:n kanssa vaihtaisin manuaalin tilalle tremec:in tai vastaavan.
Automaattejakin on erilaisia.
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostRiippuu niin kauheasti monesta paikasta.
Ei manuaalikaan kaikkea kestä.
SC:n kanssa vaihtaisin manuaalin tilalle tremec:in tai vastaavan.
Automaattejakin on erilaisia.F26 X4 m-sport
E60 M5
-Raahe Connection- sieltä kai ne juopot tullee...
-Team Kärppä- limited edition
"lepponen selvinpäin - löysä kännissä"
Comment
-
-
Originally posted by imppa81 View PostNii eikös se ole tässä femmassa ZF5HP30...alkupään E38:ssa on ollu askivaivaa ainakin, mut en nyt muista et onko siinä sama kun näissä, vaikka motti on sama. ESS:llä ahdin antaa n. 550Nm vääntöä ja sehän sen laatikon tappaa. Tietenki jos pitäs tehot maltillisempana, niin ei ehkä antaudu niin helposti. Ja jos isä ois eno nii se ois äitin veli... Niin ainahan se on kun on kyseessä vanhat vehkeet, et sillon niitä muuttujia on moninkertainen määrä uuteen verrattuna.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostLaatikon mallimerkinnän mukaan tuon pitäisi kestää 560Nm vääntöä mutta eihän noista voi tietää.F26 X4 m-sport
E60 M5
-Raahe Connection- sieltä kai ne juopot tullee...
-Team Kärppä- limited edition
"lepponen selvinpäin - löysä kännissä"
Comment
-
-
5hp30 kestää kyllä ihan suoraan tehtaaltakin, käytetty Bemareiden lisäksi aikanaan mm. Astoneissa ja tosiaan speksattu ihan reiluille väännöille. Kaikkea voi hiukan vahvistaakin, tiedä sitten mikä maksaa vaivaa. Muistaakseni tuon askin varsinainen akilleen kantapää on eräästä rummusta vanhemmiten korkkaava lukkorengasura, varaosissa designiä on parannettu ja pitäisi kestää.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View Post5hp30 kestää kyllä ihan suoraan tehtaaltakin, käytetty Bemareiden lisäksi aikanaan mm. Astoneissa ja tosiaan speksattu ihan reiluille väännöille. Kaikkea voi hiukan vahvistaakin, tiedä sitten mikä maksaa vaivaa. Muistaakseni tuon askin varsinainen akilleen kantapää on eräästä rummusta vanhemmiten korkkaava lukkorengasura, varaosissa designiä on parannettu ja pitäisi kestää.F26 X4 m-sport
E60 M5
-Raahe Connection- sieltä kai ne juopot tullee...
-Team Kärppä- limited edition
"lepponen selvinpäin - löysä kännissä"
Comment
-
Comment