Elikkä lämpörimittari seilaa vähän väliä nolliin ja takas puoleen väliin? johdot on mittariston takana kunnolla. mistähän vois johtua?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525 Lämpömittari.
Collapse
X
-
Originally posted by j0mpp4 View PostElikkä lämpörimittari seilaa vähän väliä nolliin ja takas puoleen väliin? johdot on mittariston takana kunnolla. mistähän vois johtua?E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
-
-
Originally posted by j0mpp4 View PostMissä päin toi lämpötila anturi on?
Luin nuo toisesta topikista, joten täytyy sanoa, että en tiedä missä ne oikeasti sijaitsee..
Viisaammat korjatkaa..E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostEn ole ihan sata varma, mutta olisiko imusarjan alla? Ilmeisesti 2 eri lämpötila anturia, toinen mittarille ja toinen jollekkin toiselle (laatikolle)?
Luin nuo toisesta topikista, joten täytyy sanoa, että en tiedä missä ne oikeasti sijaitsee..
Viisaammat korjatkaa..
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostMittariston konkkavikaa epäilisin eniten.. :think
E90 07 335D
Comment
-
Comment