Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saa poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #31
    Originally posted by bimmertouring View Post
    oon ettiny aika monta viikkoa mut ei oo sopivaa osunu kohdalle...

    tiedossa olisi sopiva perä ilman lukkoa, eli oon miettiny et siihen kemppi jos en lukko peräää löydä ....


    tarkotus olis kyllä oikea lukko jostain hankkia,, et ei se talvi tässä pää asia ole.
    Kemppilukkoa et laita, on hengenvaarallinen laitos sen jälkeen. Edelleen ebaystä niitä lukkoja saa ostaa, kuinka vaikeaa voi olla?

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16361
      • Leppävirta

      #32
      Ja oletkos siltä Roclalta kysynyt sitä perää? Ihan oikea lukkoperä se oli eikä mikään leikkiperä.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      • bimmertouring
        Banned
        • Feb 2012
        • 1082
        • Satakunta

        #33
        ----------------------
        Last edited by bimmertouring; 11-01-2015, 22:54.

        Comment

        • Elementti
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2010
          • 222
          • Helsinki

          #34
          Ei tarvitse olla, paypal riittää.
          e38 740d '99 Sahara-beige
          e65 730d ’07 Black-sapphire
          f01 730d '09 sophisto-grau

          Comment

          • ruupanen
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 5155
            • Joensuu

            #35
            Miulla ois ylimääräsenä E32:sesta purettu TYP 188 kitkalukkoperä. Miusta kiinnitys oli ihan samanlainen mitä E34, eli kehtomalli. Muisteleisin että vetarit ois erilaiset, joten joutunoonko vaihtaa vetarin tumpit vanhasta perästä??! Varmaksi en muista, koska niin pitkä aika purkamisesta. Viisaammat kertoo. Ollut itellä jemmassa jos jossain vaiheessa tarve tulee, mutta nyt näyttää siltä ettei kyllä enää mulle mitn E32, tai E34 koppasta tule.
            Last edited by ruupanen; 22-09-2012, 21:17.
            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

            Comment

            • asse21
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2005
              • 1243
              • Tampere

              #36
              Multakin löytyy typ 188 lukkoperä ylimääräisenä...
              E39 523i
              i3

              Comment

              • ruupanen
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 5155
                • Joensuu

                #37
                Originally posted by asse21 View Post
                Multakin löytyy typ 188 lukkoperä ylimääräisenä...
                Tarjoa toki herralle, mie tarjosin mut liian kallis tuntu olevan.
                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                Comment

                • bimmertouring
                  Banned
                  • Feb 2012
                  • 1082
                  • Satakunta

                  #38
                  Saa poistaa

                  Saa poistaa

                  Comment

                  • bimmertouring
                    Banned
                    • Feb 2012
                    • 1082
                    • Satakunta

                    #39
                    -----------------
                    Last edited by bimmertouring; 11-01-2015, 22:54.

                    Comment

                    • naukkis
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2004
                      • 1222
                      • Jyväskylä

                      #40
                      Originally posted by Halmi View Post
                      typ 188 löytyy tosiaan e30 korimallin autoista mutta sen kiinnitys on erilainen. Sulla tuossa pitäisi olla tuo ns kehtomallin kiinnitys ja e30 on pultilla päältä kiinni joten eipäs sovi...:think
                      Siis eikös näissä ero ole vain perän takakopassa eli itse perä on ihan sama ja pistää takakopan sellaisen joka passaa auton kiinnitykseen, vaikka siitä alkuperäisestä perästä.

                      Vai onko noissa muka jotain oikeaa eroakin?

                      Comment

                      • ruupanen
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2006
                        • 5155
                        • Joensuu

                        #41
                        Originally posted by naukkis View Post
                        Siis eikös näissä ero ole vain perän takakopassa eli itse perä on ihan sama ja pistää takakopan sellaisen joka passaa auton kiinnitykseen, vaikka siitä alkuperäisestä perästä.

                        Vai onko noissa muka jotain oikeaa eroakin?
                        O, esim M20 520i:t on vielä juurikin tuollaisia vanhan mallin periä, jotka käy takakannen vaihdolla myös E30 / E28.

                        Sitten uudemmat (esim valtaosa M50) ovat kehtomallisella kiinnityksellä.

                        Itse asiaan: M20 525i PITÄS olla kehtomallinen, joten plug & play. Välitys on vain tiheämpi, joten kannattaa varaantua kovempaan bensankulutukseen.
                        Last edited by ruupanen; 07-12-2012, 14:33.
                        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                        Comment

                        • Aksa P
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2006
                          • 394
                          • Sawo

                          #42
                          Originally posted by ruupanen View Post
                          Sitten uudemmat (esim kaikki M50) ovat kehtomallisella kiinnityksellä.
                          Tämä ei mielestäni pidä paikkaansa. Olen juuri purkamassa (10/-90 tehtaalta ulos ajettua) e34 520i:tä, jossa m50 tekniikka, mutta ei kehtomallin perää. Takakelkka ei ole modattu, vaan ihan tehdas tuotantoa.

                          Perä on typ-188 (6 pulttinen), 3,46 välityksellä ja siis e30/e28 tyyppisellä yläpuoleisellä kiinnityksellä neljällä pultilla.

                          Auto on aivan alkupään m50 tekniikalla olevaa e34 tuotantoa, joten sitä en osaa sanoa, koska noi kehtomallit on esim. 520i:n tullu.
                          Last edited by Aksa P; 07-12-2012, 14:48. Reason: väärä välitys
                          "Meidän isä tekee teidän äitien lapset "

                          Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
                          E21 M50B20
                          E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
                          E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
                          E34 10/1990 520i
                          Honda Prelude EX vm.-83 1.8

                          Comment

                          • ruupanen
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2006
                            • 5155
                            • Joensuu

                            #43
                            Originally posted by Aksa P View Post
                            Tämä ei mielestäni pidä paikkaansa. Olen juuri purkamassa (10/-90 tehtaalta ulos ajettua) e34 520i:tä, jossa m50 tekniikka, mutta ei kehtomallin perää. Takakelkka ei ole modattu, vaan ihan tehdas tuotantoa.

                            Perä on typ-188 (6 pulttinen), 3,45 välityksellä ja siis e30/e28 tyyppisellä yläpuoleisellä kiinnityksellä neljällä pultilla.

                            Auto on aivan alkupään m50 tekniikalla olevaa e34 tuotantoa, joten sitä en osaa sanoa, koska noi kehtomallit on esim. 520i:n tullu.
                            Hitto näistä ei kyllä voi olla koskaan varma :/ Kiitos infosta! Muokkasin tekstiäni.

                            Hyvä tietää. Näissäkin kun on poikkeuksia. Mulla oli itellä 6/90 525i M50 ja siinä oli kehtomallin perä. Siihen vaihdoin 525i M20 kehtomallisen, koska otin lukkoperän pois ennen myyntiä. Mutta myös noissa 525i M20 saattaa olla poikkeuksia, joten kannattaa kuva kysyä ennen perän ostamista.
                            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                            Comment

                            • Aksa P
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2006
                              • 394
                              • Sawo

                              #44
                              Originally posted by ruupanen View Post
                              Hitto näistä ei kyllä voi olla koskaan varma :/ Kiitos infosta! Muokkasin tekstiäni.

                              Hyvä tietää. Näissäkin kun on poikkeuksia. Mulla oli itellä 6/90 525i M50 ja siinä oli kehtomallin perä. Siihen vaihdoin 525i M20 kehtomallisen, koska otin lukkoperän pois ennen myyntiä. Mutta myös noissa 525i M20 saattaa olla poikkeuksia, joten kannattaa kuva kysyä ennen perän ostamista.
                              Itse yrittäny REAL OEM:stä katsella, mutta siellä ei todellakaan kuvat näytä kertovan auton tiedoilla totuutta. Toki ymmärrän, että ovat suuntaa antavia...
                              Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kun huomasin, että kyseessä ei ole kehtomalli. Siitä saattaa meinaan syntyä pikku modattu akselisto ja perä e21 projektiin:think

                              BTW se välitys on 3,46 (ei aiemmin mainitsemani 3,45), senkin REAL OEM kertoo mielestäni väärin.
                              "Meidän isä tekee teidän äitien lapset "

                              Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
                              E21 M50B20
                              E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
                              E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
                              E34 10/1990 520i
                              Honda Prelude EX vm.-83 1.8

                              Comment

                              • ruupanen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 5155
                                • Joensuu

                                #45
                                Originally posted by Aksa P View Post
                                Itse yrittäny REAL OEM:stä katsella, mutta siellä ei todellakaan kuvat näytä kertovan auton tiedoilla totuutta. Toki ymmärrän, että ovat suuntaa antavia...
                                Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kun huomasin, että kyseessä ei ole kehtomalli. Siitä saattaa meinaan syntyä pikku modattu akselisto ja perä e21 projektiin:think

                                BTW se välitys on 3,46 (ei aiemmin mainitsemani 3,45), senkin REAL OEM kertoo mielestäni väärin.
                                Jep, valitetavasti ovat vain suuntaa antavia ja näissä tuntuu olevan poikkeuksen poikkeuksia.

                                Kesken kuukauden kun saattaa vaihtua erilaiseksi koko perä, tai ainakin vetarin tumpit / kardaanin tumppi / laippa, vai millä nimellä noita nyt pitääkään kutsua. Onneksi nyt ovat aina vaihdettavissa vanhasta perästä...
                                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎