Originally posted by bimmertouring
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saa poistaa
Collapse
X
-
Ja oletkos siltä Roclalta kysynyt sitä perää? Ihan oikea lukkoperä se oli eikä mikään leikkiperä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Miulla ois ylimääräsenä E32:sesta purettu TYP 188 kitkalukkoperä. Miusta kiinnitys oli ihan samanlainen mitä E34, eli kehtomalli. Muisteleisin että vetarit ois erilaiset, joten joutunoonko vaihtaa vetarin tumpit vanhasta perästä??! Varmaksi en muista, koska niin pitkä aika purkamisesta. Viisaammat kertoo. Ollut itellä jemmassa jos jossain vaiheessa tarve tulee, mutta nyt näyttää siltä ettei kyllä enää mulle mitn E32, tai E34 koppasta tule.Last edited by ruupanen; 22-09-2012, 21:17.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by asse21 View PostMultakin löytyy typ 188 lukkoperä ylimääräisenä...E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Halmi View Posttyp 188 löytyy tosiaan e30 korimallin autoista mutta sen kiinnitys on erilainen. Sulla tuossa pitäisi olla tuo ns kehtomallin kiinnitys ja e30 on pultilla päältä kiinni joten eipäs sovi...:think
Vai onko noissa muka jotain oikeaa eroakin?
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostSiis eikös näissä ero ole vain perän takakopassa eli itse perä on ihan sama ja pistää takakopan sellaisen joka passaa auton kiinnitykseen, vaikka siitä alkuperäisestä perästä.
Vai onko noissa muka jotain oikeaa eroakin?
Sitten uudemmat (esim valtaosa M50) ovat kehtomallisella kiinnityksellä.
Itse asiaan: M20 525i PITÄS olla kehtomallinen, joten plug & play. Välitys on vain tiheämpi, joten kannattaa varaantua kovempaan bensankulutukseen.Last edited by ruupanen; 07-12-2012, 14:33.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostSitten uudemmat (esim kaikki M50) ovat kehtomallisella kiinnityksellä.
Perä on typ-188 (6 pulttinen), 3,46 välityksellä ja siis e30/e28 tyyppisellä yläpuoleisellä kiinnityksellä neljällä pultilla.
Auto on aivan alkupään m50 tekniikalla olevaa e34 tuotantoa, joten sitä en osaa sanoa, koska noi kehtomallit on esim. 520i:n tullu."Meidän isä tekee teidän äitien lapset"
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
-
Originally posted by Aksa P View PostTämä ei mielestäni pidä paikkaansa. Olen juuri purkamassa (10/-90 tehtaalta ulos ajettua) e34 520i:tä, jossa m50 tekniikka, mutta ei kehtomallin perää. Takakelkka ei ole modattu, vaan ihan tehdas tuotantoa.
Perä on typ-188 (6 pulttinen), 3,45 välityksellä ja siis e30/e28 tyyppisellä yläpuoleisellä kiinnityksellä neljällä pultilla.
Auto on aivan alkupään m50 tekniikalla olevaa e34 tuotantoa, joten sitä en osaa sanoa, koska noi kehtomallit on esim. 520i:n tullu.
Hyvä tietää. Näissäkin kun on poikkeuksia. Mulla oli itellä 6/90 525i M50 ja siinä oli kehtomallin perä. Siihen vaihdoin 525i M20 kehtomallisen, koska otin lukkoperän pois ennen myyntiä. Mutta myös noissa 525i M20 saattaa olla poikkeuksia, joten kannattaa kuva kysyä ennen perän ostamista.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostHitto näistä ei kyllä voi olla koskaan varma :/ Kiitos infosta! Muokkasin tekstiäni.
Hyvä tietää. Näissäkin kun on poikkeuksia. Mulla oli itellä 6/90 525i M50 ja siinä oli kehtomallin perä. Siihen vaihdoin 525i M20 kehtomallisen, koska otin lukkoperän pois ennen myyntiä. Mutta myös noissa 525i M20 saattaa olla poikkeuksia, joten kannattaa kuva kysyä ennen perän ostamista.
Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kun huomasin, että kyseessä ei ole kehtomalli. Siitä saattaa meinaan syntyä pikku modattu akselisto ja perä e21 projektiin:think
BTW se välitys on 3,46 (ei aiemmin mainitsemani 3,45), senkin REAL OEM kertoo mielestäni väärin."Meidän isä tekee teidän äitien lapset"
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
-
Originally posted by Aksa P View PostItse yrittäny REAL OEM:stä katsella, mutta siellä ei todellakaan kuvat näytä kertovan auton tiedoilla totuutta. Toki ymmärrän, että ovat suuntaa antavia...
Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kun huomasin, että kyseessä ei ole kehtomalli. Siitä saattaa meinaan syntyä pikku modattu akselisto ja perä e21 projektiin:think
BTW se välitys on 3,46 (ei aiemmin mainitsemani 3,45), senkin REAL OEM kertoo mielestäni väärin.
Kesken kuukauden kun saattaa vaihtua erilaiseksi koko perä, tai ainakin vetarin tumpit / kardaanin tumppi / laippa, vai millä nimellä noita nyt pitääkään kutsua. Onneksi nyt ovat aina vaihdettavissa vanhasta perästä...E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment