m50b25 koneella ollu -92 e34. Moottori vaihdelaatikkoineen nostettu toiseen autoon. Nyt oon laittamassa -92 320i:stä olevaa m50b20 mottia tohon rullaavaan e34 koppaan. Ton b20 mukana tullu ZF on pienelle rättinivelelle, mutta auton alkuperäinen kardaani isolla rätillä.
Miten tästä nyt helpoiten eteenpäin ja auto nippuun? Perä on kehtomallin 188 ja kardaanin kiinnitys on kuudella pultilla. Onko m50b20 e34 samanlainen tuo perän/kardaanin laippa? Eli ts. hommaanko jostain (löytyykö jostain, mistä mallista?) kardaanin joka on tarkoitettu pienelle rättinivelelle ja takakiinnitys on 6:lla pultilla vai hommaanko vaan m50b25 ZF laatikon jossa on iso takalaippa? Noissa vanhemmissa (m20/m30) lienee se 4-pulttinen kardaanin takalaippa joka ei nyt käy? Perää en rupea vaihtaan tän takia.
Miten tästä nyt helpoiten eteenpäin ja auto nippuun? Perä on kehtomallin 188 ja kardaanin kiinnitys on kuudella pultilla. Onko m50b20 e34 samanlainen tuo perän/kardaanin laippa? Eli ts. hommaanko jostain (löytyykö jostain, mistä mallista?) kardaanin joka on tarkoitettu pienelle rättinivelelle ja takakiinnitys on 6:lla pultilla vai hommaanko vaan m50b25 ZF laatikon jossa on iso takalaippa? Noissa vanhemmissa (m20/m30) lienee se 4-pulttinen kardaanin takalaippa joka ei nyt käy? Perää en rupea vaihtaan tän takia.