Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kattotelineet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 530ia Touring -95
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 33
    • Seinäjoki

E34 kattotelineet

Onks kellää???

Siis kokemuksia E34 kattotelineistä, muista kuin Thulen "yleismallista"??

Toisaalta netistä oon löytäny juttua ORIS -merkkisistä saksalaista telineistä. Joku mersun C124 korimallin teline pitäis mennä lähes heittämällä ja ovat sata kertaa siistimmän näköiset kuin nuo Thulet, ja menevät lisäksi niihin katossa oleviin kiinnityskohtiin. intakin pitäis olla kohtuullinen, en tosin tiedä mitä kun kukaan ei tunnu Suomessa noita edustavan. Eli onko tietoa mistä sais ja sitä rataa..

-Timo-
  • mailman
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 8003
    • Vantaa

Mulla on originaalit

Muistaakseni www.bmwe34.netistä löyty juttua "tarviketelineistä"... Käypäs sieltä kurkkaamassa...
    G01 ///M40i '19
    F48 xDrive20i ///M-Sport '18
    E39 ///M5 '00

Comment

• 530ia Touring -95
      Bimmer Rookie
      • Sep 2004
      • 33
      • Seinäjoki

Niin tuo on se sivusto (nyt alhaalla!) mistä nuo ORIS-merkkiset näin. Ko. merkillä on muutakin sälää, mun auton irrotettava vetokoukku on samalta valmistajalta.

pitää kysellä ruåttin puolelta josko sieltä löytyy jostakin vauhtikaupasta..
      Last edited by 530ia Touring -95; 16-12-2004, 01:43.

Comment

• harri525ixTA
        Bimmer Rookie
        • Apr 2004
        • 101

Originally posted by 530ia Touring -95
        Onks kellää???

Siis kokemuksia E34 kattotelineistä, muista kuin Thulen "yleismallista"??

Toisaalta netistä oon löytäny juttua ORIS -merkkisistä saksalaista telineistä. Joku mersun C124 korimallin teline pitäis mennä lähes heittämällä ja ovat sata kertaa siistimmän näköiset kuin nuo Thulet, ja menevät lisäksi niihin katossa oleviin kiinnityskohtiin. intakin pitäis olla kohtuullinen, en tosin tiedä mitä kun kukaan ei tunnu Suomessa noita edustavan. Eli onko tietoa mistä sais ja sitä rataa..

-Timo-
        mulla on katossa semmoiset urat, joihin kuulemma saa väkerrettyä
        jotkut oriksen telineet, mutta kun en jaksanut niin tilasin saksan ebaystä
        bmw:n orkkissetin. maksoi 200 egeä.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎