Veikkauksia missä vika?
Käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti pysyy ~750 ihan pienen hetken ja sen jälkeen pikkuhiljaa nostaa kierrokset kahteen tonniin, ja siinä pysyy tasasesti Jos ottaa ilmamäärämittarin pistokkeen irti laskee tyhjäkäynti lähelle 750. Ilmamäärämittaria säädelty siitä kuusiokolosta mutta ei oo vaikutusta ollu. Tyhjäkäyntimoottori myös puhistettu ja laitettu tiivistemassan kera takasin ettei vedä mistään letkujen välistä ilmaa.
Mutta välillä sitten pyörii ihan hyvin tyhjäkäyntiä..
Vedot on kyllä tallella ei siinä mitään mutta tuo tyhjäkäynti vituttaa
Edit: Äske kävin pyörittelee tuossa niin kylmänä tyhjäkäynti oli taas melkein kahessa tonnissa.. Lämpimäks kun ajo niin sitten kuitenki laski siihen 750:een ja kävi ihan suht nätisti. Jostain luin että kun tyhjäkäyntimoottorin pistokkeen ottaa pois pitäs nousta kierrokset kahteen tonniin ei kuitenkaan ollut mitään vaikutusta oliko pistoke irti vai ei, normaaliako??
Käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti pysyy ~750 ihan pienen hetken ja sen jälkeen pikkuhiljaa nostaa kierrokset kahteen tonniin, ja siinä pysyy tasasesti Jos ottaa ilmamäärämittarin pistokkeen irti laskee tyhjäkäynti lähelle 750. Ilmamäärämittaria säädelty siitä kuusiokolosta mutta ei oo vaikutusta ollu. Tyhjäkäyntimoottori myös puhistettu ja laitettu tiivistemassan kera takasin ettei vedä mistään letkujen välistä ilmaa.
Mutta välillä sitten pyörii ihan hyvin tyhjäkäyntiä..
Vedot on kyllä tallella ei siinä mitään mutta tuo tyhjäkäynti vituttaa
Edit: Äske kävin pyörittelee tuossa niin kylmänä tyhjäkäynti oli taas melkein kahessa tonnissa.. Lämpimäks kun ajo niin sitten kuitenki laski siihen 750:een ja kävi ihan suht nätisti. Jostain luin että kun tyhjäkäyntimoottorin pistokkeen ottaa pois pitäs nousta kierrokset kahteen tonniin ei kuitenkaan ollut mitään vaikutusta oliko pistoke irti vai ei, normaaliako??
Comment