Ennen vuodenvaihetta rupesi käyttöautosta häviämään kytkin kylmillä keleillä,aluksi polkimeen tuli vapaaliikettä enemmän, sitten eräänä kauniina kiireisenä aamuna oli koko polin lattiassa
Pajalla aikasa ihmeteltyä ruuttasin sinne suoraa ruutalla NESTETTÄ pääsylinterin letkuun ja kytkin palasi kesti pariviikkoa ja taas sama homma polin lattiassa.. Vaihdoin kovalla vaivalla motonetin uudet kytkin pääsylinterin mikä oli "tehty loppuauto sen ympärille"
ja työsylinterin, työsylinteri räjähti jo ilmatessa paskaksi
kusi nestettä
otin sen perkeleen irti ja koko sen 30e lystin sisusta oli vinossa ja tikku ulkona jumiutuneena
..muutaman kerran se kesti painaa kytkimen pohjaa
Toimiiko nää kalliimat sylinterit näissä vain ,vai onko laitettava jotain yyber kamaa?? Taitaa olla vaihtokamaa tietynajan kestävät alkuperäsetkin? kellään kokemuksia samanlaisesta vaivasta ja ohjetta miten sen kytkimen saa kunnolla ilmattua ja yleensäkkin toimimaan ja kestämään? onko alkuperästä järkeä huoltaa?? onko niihin edes olemas jotaa huoltosatsia??






Comment