Vaivannu jo pitkään levoton tyhjäkäynti beemeriä.. Oon yrittäny katella ilmamäärämittaria, tyhjäkäyntimoottoria, bensatankin huohotusventtiiliä vai-mikä-liekkään joka tulee kiinni kaasuläpän alle sekä nyt kaasuläpän asentotunnistinta.
Luin että "Kaasu vapautettuna toiset kärjet kytkettynä, osakaasulla molemmat auki ja täyskaasulla toiset kärjet kiinni" näin siis tuosta kaasuläpän asentotunnistimesta.
Tänään puolivahingossa huomasin että kun tyhjäkäynti seilaa 1200-1500rpm ja kytkee asentotunnistimen aivan vasemmanpuoleisen piuhan maihin, tyhjäkäynti palaa täysin normaaliksi.
Muttakun tuo vasemmanpuoleinen piuha maadoittaa kokoajan ja antaa kaasua niin alkaa pätkimään kierrokset..
Eikös tästä voi tulla siihen päätökseen että asentotunnistin on paskana??? Voisikos sitä saada vielä toimimaan ihan vaan puhdistamalla??
Pikaisesti tarvittaisiin neuvoja, pitäs saada tyhjäkäynti kuriin jotta sais leimalle pakokaasulapun otettua
Luin että "Kaasu vapautettuna toiset kärjet kytkettynä, osakaasulla molemmat auki ja täyskaasulla toiset kärjet kiinni" näin siis tuosta kaasuläpän asentotunnistimesta.
Tänään puolivahingossa huomasin että kun tyhjäkäynti seilaa 1200-1500rpm ja kytkee asentotunnistimen aivan vasemmanpuoleisen piuhan maihin, tyhjäkäynti palaa täysin normaaliksi.
Muttakun tuo vasemmanpuoleinen piuha maadoittaa kokoajan ja antaa kaasua niin alkaa pätkimään kierrokset..
Eikös tästä voi tulla siihen päätökseen että asentotunnistin on paskana??? Voisikos sitä saada vielä toimimaan ihan vaan puhdistamalla??
Pikaisesti tarvittaisiin neuvoja, pitäs saada tyhjäkäynti kuriin jotta sais leimalle pakokaasulapun otettua
Comment